piv piv mit hår!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

Tina2

Mit har været ok under mine graviditeter, det er 4-5 mdr inde i amningen at mit hårt begynder at falde af og blive pisten  Er begge gange blevet klippet.... Ret meget endda, men det har været nødvendigt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Miamaja

uha jeg vidste ikke man ligefrem kunne tabe haar af graviditet, med min veninde er det liige modsat. hun har faaet enormt fyldigt haar med store bolger/krol i- er saa flot og er vildt misundeligt. kan man ikke hore sin laege om det er fordi kroppen mangler vitamin tilskud ?

Anmeld

22. oktober 2009

LMM

Miamaja skriver:

uha jeg vidste ikke man ligefrem kunne tabe haar af graviditet, med min veninde er det liige modsat. hun har faaet enormt fyldigt haar med store bolger/krol i- er saa flot og er vildt misundeligt. kan man ikke hore sin laege om det er fordi kroppen mangler vitamin tilskud ?

Jeg er blevet tjekket med hensyn til vitaminmangel.. får kalk, gravimulti og jern.. så det skulle være nok!!

Mit hår er flot når jeg bare lader det være, men hvis jeg røre ved det falder totterne af..

Anmeld

22. oktober 2009

Mira0911

LMM skriver:

hej..

Efter I er blevet gravide, falde jeres hår også af??? hvad gjorde I??

Jeg har lige været i bad og fik et helt chok, da jeg så hvor meget hår der bare løb ned i afløbet!!!!!!!

Det er først efter jeg har født, at jeg taber afsindigt meget hår, nogen steder er det virkelig blevet sådan at håret stritter nogen steder...

Anmeld

21. november 2009

Tvilling

Øh faldt lige over dette emne. Mit hår på hovedet fælder ikke, men andre stedet under armene og for neden fælder jeg meget. Tror det er noget med hormon balancen i kroppen. Håber jeg ihvertfald ...

Anmeld

21. november 2009

lululupo

Hej, du taber håret da det bliver mere fyldigt i løbet af graviditeten, selvom man ikke ligger lige så meget mærke til det...... Silica plus tabeletter er super gode til at sætte gang i hårvæksten igen!!!!!!!

Anmeld

22. november 2009

LMM

hej.. synes at det erblevet meget bedre efter jeg er seks måneder henne, nu falder det bare af når jeg sætter håret, overvejer at blive klippet måske en smart kort hårs frisure..

Anmeld

22. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

LMM skriver:

hej..

Efter I er blevet gravide, falde jeres hår også af??? hvad gjorde I??

Jeg har lige været i bad og fik et helt chok, da jeg så hvor meget hår der bare løb ned i afløbet!!!!!!!

jaaaa, det problem har jeg også, fik et tip a en frisør..

olivenolie shampoo. og det virker og håret bliver dejligt..

også er det faktisk billigt, har købt en flaske i bilka til 25kr.

en lille grøn flaske, som hedder økologisk oliven olie shqmpoo.. prøv det, det virker..

knus karina28+4

Anmeld

22. november 2009

LMM

karina22 skriver:

jaaaa, det problem har jeg også, fik et tip a en frisør..

olivenolie shampoo. og det virker og håret bliver dejligt..

også er det faktisk billigt, har købt en flaske i bilka til 25kr.

en lille grøn flaske, som hedder økologisk oliven olie shqmpoo.. prøv det, det virker..

knus karina28+4

1000 tak det vil jeg gøre..

Anmeld

28. november 2009

FrkLarsen

Hej piger.

Jeg er kun i uge 7, og i forgårs udbrød min kæreste 

'' SKAT, DU ER HELT SKALDET I TÆNDINGEN '' . 

Hold da kæft et chok han gav mig, ja har tabt lidt hår, men er ikke skaldet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.