piv piv mit hår!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.969 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

LMM

hej..

Efter I er blevet gravide, falde jeres hår også af??? hvad gjorde I??

Jeg har lige været i bad og fik et helt chok, da jeg så hvor meget hår der bare løb ned i afløbet!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Lone Jakobsen

LMM skriver:

hej..

Efter I er blevet gravide, falde jeres hår også af??? hvad gjorde I??

Jeg har lige været i bad og fik et helt chok, da jeg så hvor meget hår der bare løb ned i afløbet!!!!!!!

ved mig har det altid været under graviditeter at mit har havde den største fylde.

bagefter til gengæld.... der taber jeg en helt masse

Anmeld

21. oktober 2009

LMM

nutche skriver:

ved mig har det altid været under graviditeter at mit har havde den største fylde.

bagefter til gengæld.... der taber jeg en helt masse

mit hår ser også flot ud og har fylde.. men det falder bare af.. !!! overvejer at tage til frisør og blive klippet..

Anmeld

21. oktober 2009

Lone Jakobsen

LMM skriver:

mit hår ser også flot ud og har fylde.. men det falder bare af.. !!! overvejer at tage til frisør og blive klippet..

ja det kan jeg da godt forstå så. har aldrig selv prøvet det

Anmeld

21. oktober 2009

dorthemus

Jeg taber også hår...især i den ene side  Det er nok bare én af de sider ved graviditet ingen fortæller én om inden man bliver gravid

Anmeld

21. oktober 2009

mariamiss6

Mit hår vokser nærmest kun når jeg er gravid, tror det har vokset en 10-15 cm hver gang jeg har været gravid (2 gange), og nærmest over nat.

Når jeg ikke er gravid så gror det næsten ikke synes jeg....

Jeg har altid fældet meget, og synes ikke det er hverken værre eller bedre før/under/efter graviditet....

Anmeld

21. oktober 2009

LouiseNielsen

Jeg fælder også rigtig meget, derudover så er mit hår bare underligt.... Det virker så stiv og træls!

Louise 15+4

Anmeld

21. oktober 2009

maria_wlt

Mit hår har normal tykkelse, men hold op hvor er det blevet tørt og kedeligt at se på...grimt

Anmeld

21. oktober 2009

NaFe

Jg tabte rigtig meget hår efter graviditeten... Var næsten skaldet i siderne... Så fik nogle piller på apoteket mod det..og det hjalp rigtig meget...

Anmeld

21. oktober 2009

memuffin

g tabte super meget håår da jeg var gravid med den lille... det er begyndt at vokse ud igen nu hvor han er 10 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.