Jobsamtale imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.693 visninger
40 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

linemus

Nogle gode råd?

- espeløvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Susan1978

jamen er det et job du vil have?

Anmeld

21. oktober 2009

linemus

Ja Helt vildt. Er bare så nervøs og har faktisk aldrig prøvet at være til jobsamtale før.

Anmeld

21. oktober 2009

Anja

Du skal bare være dig selv !!

Vær postiv og smilende og ikke mindst godt forberedt

Anmeld

21. oktober 2009

Monica

Vil du fortælle at du er gravid?

Anmeld

21. oktober 2009

Nadi

Ja smil, vær dig selv og så skal du vide hvad du snakker om

Lige en kommentar til Moni, så behøver du jo ikke fortælle du er gravid. Er der ikke noget med at man bare skal informere om det 3 måneder inden termin??

Men ihvertfald HELD OG LYKKE

Anmeld

21. oktober 2009

linemus

De ved godt, jeg er gravid, da det er lokalt. Her i byen kan man ikke have hemmeligheder

Anmeld

21. oktober 2009

Susan1978

Jeg vil som Anja også siger, bare sørg for at være dig selv..  det kommer du længst med.

prøv at være cool og afslappet, vær ærlig men på den gode måde.. lad være med at fremhæve eventuelle negative ting ved dig selv.. (ved da ik lige hvad det skulle være) men lad også være med at være selvfed.. ja det er en svær balancegang.

men Line du skal bare vise dem den coole supermor du er..  Så er jeg ret sikker på det nok skal gå..

Jeg krydser for dig!

Anmeld

21. oktober 2009

Rasmine

Du skal være ærlig. Så det der med ikke at fremhæve negative ting, hælder jeg ikke til. Det kommer vel lidt an på hvordan du får formuleret tingene?

Susan? Hvorfor må man ikke være selvfed? Er selvfed btw det samme som selvtillid? (eller mener du Sidney Lee selvfed)

Mette - ret trænet udi jobsamtaler, med bingo hver gang

Anmeld

21. oktober 2009

Rasmine

PS Line, tag ét eller andet i hånden, en blyant måske.

Tag dig tid inden du svarer, hvis du er i tvivl, tag evt. en tår vand mens du tænker.

Ret dig op på stolen.

Hvor mange skal med til samtalen? -Prøv (hvis du har overskud til det) at få øjenkontakt med dem alle, mindst én gang.

TRO PÅ DIG SELV, LINE! Nu skal det fanme være. 

Pøj pøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.