Jeg ved ikke, om jeg er paranoid men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2019

Mullemee

Anonymor skriver:

Min tanke er nemlig også hvorfor?? Hvis det er flere gange. Det er ret tydeligt hvis man kigger ind fra havesiden at vi altså ikke lige har nogle værdier. Og ville også være ret dumt at bryde ind, for vi bor jo dør om dør her og naboen kan kigge fra deres 1. Sal ned i vores have. Det kan jo også være det er ingenting, men kan sgu mærke jeg bliver lidt klam ved det. Kunne måske også fx i nat lukke lågen med haspen lukket, hvis den så er åben i morhen ved vi da at der har været noget, men ja.. Vi kan godt sætte en lås på vores havedør, men i princippet kan et menneske nok godt mase sig gennem hækken og trykke trådnettet lidt ned, i dont know.. 

Der er mange syge folk derude. Der var engang en, der var ved at kravle ind igennem vores soveværelsesværelse mens jeg sad i sengen. Klamt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2019

Anonymor

Tak for jeres svar! Har sat hængelås på havelågen i første omgang, og der har ikke været noget siden, men jeg er sgu blevet helt paranoid på den belastende måde om aftenen 

Anmeld Citér

12. november 2019

321

Profilbillede for 321
Anonymor skriver:

Okay, måske er jeg bare paranoid, men hvad ville i tænke her. For nogle uger siden stof jeg og kiggede ud på vores fliser i haven og studsede lidt. Vi har en lille have på bagsiden af vores rækkehus, og vi bruger den ikke her i vinterhalvåret. Men der lå en håndfuld små sten fra vores bed ude på vores store fliser. Jeg kan huske jeg tænkte, at der lå da ikke nogen sidst jeg kiggede. Og hvordan de var kommet derhen. Men mere lagde jeg ikke i det.

Vi har en lille hund som af og til lukkes ud i haven for at tisse. Hun går aldrig i bedet da hun ikke kan lide at træde på de små sten. I nat ca 4.45 skulle jeg tisse, og det skulle hunden også, så jeg lukker hende ud i haven. Hun begynder at gø helt vildt hvorefter hun spurter ind igen, og jeg skynder mig at lukke havedøren. Hvis det er fugle eller lihn plejer hun ikke at flygte, og generelt gør hun kun hvis hun føler noget truer hjemmet. Jeg turde ikke kigge ud, fordi der var helt mørkt. I dag ser jeg så at havelågen godt nok er skubbet i, men haspen er ikke lukket i.

Der kommer ikke vilddyr i haven da vi har trådnet hele vejen rundt ved vores hæk i et pænt stykke op, så det kan ikke være det. 

Kan bare mærke det løber mig koldt ned af ryggen om der er nogen der kommer i vores have om natten, hvorfor og hvem? Nogen gange ruller vi ikke gardinerne ned, så man ville kunne stå derude og se fx når jeg går ned på toilet om natten.

Er jeg bare blevet noia, og nogen idéer til hvordan jeg kan teste teorien? I princippet kan det vel være os selv der ikke lukkede haspen sidst vi var gennem havelågen, men jeg kan desværre ikke huske det. 

Vi har et kamera som sender optagelser til vores telefoner. Tror vi gav 250 kr for sådan et kamera på nettet. Og der er ganske fint. Det kan dreje efter bevægelse og kan sende besked til telefonen hvis der er bevægelser.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.