Anonym skriver:
Fordi vi står for vi har været hjemme nytår de sidste 4 år hvor vi to gange har holdt nytår alene
- Vi er nød til at planlægge i gode tid fordi vi bor så Langt fra hinanden så to timer er ikke nok
Jeg vild bare så Gerne blive inviteret til noget eller gjort opmærksom på noget der er gået forbi min næse der er åben hus på et slot eller noget - det er KUN os jeg er så træt - Men jeg siger ikke vi aldrig skal se dem igen eller at vi ikke er venner mere - Men jeg ved vi ikke ses igen før VI invitere
Jeg ka sagtens se og forstå at det ka være træls, at der ik er andre der invitere, til feks nytårsaften. Men igen så ville jeg bare skrive eller ringe til dem, og spørge ind til hva planer de har og om i ik evt ska holde noget samme, også i samme ombæring sige noget i retning af, at I jo self gerne vil komme med en ret eller to, sådan at værtspart ik kommer til at stå med det hele selv.
I dag holder jeg feks store julebagedag for mine veninder og unger. Jeg har sagt alle ska ha nogle forskellige dej med, og at der er åben komme og gå tid, men den har feks også lagt på en af de andre af mine veninder. De år vi ik har inviteret, er der heller ik nogen af de andre som har gjort det. Men når vi gør, så kommer dem der ka og det er altid mega hyggeligt.
Her har vi også en flok venner, som vi på skift holder nytår med, og her har vi alle åbent sagt, at de år overskuddet er der, vil vi gerne lægge hus til, også vi alle kommer med noget, sådan at værtspart, ik står med det hele. Igen har åben kommunikation, været vejen frem. Vh Stine
Anmeld
Citér