Til Min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2019

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod
serinasmor skriver:

Store pige  

Bor hun ved familie dernede eller hvordan? 

Fine ting - hvem der kunne strikke så fint  

I øvrigt er det da noget af et projekt at lave hjemmelavede gaver til en hel pakkekalender - MEGET imponeret herfra 

Hun bor hos nogen venner....

Ikke alle gaver bliver hjemmelavet, for nogle bliver bare danske ting fx en pose med rugbrødshapser, Sømod bolcher mm. Men alt der ikke er spiseligt skal i hendes univers være hjemmegjort eller fra genbrugs, så det er lidt svært. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Wow det er da nogen mega fede ting, du har fået lavet!

Her var "julehygge pakken" hjemmefra også årets højdepunkt, da jeg boede i London. Vildt så stor betydning en pose ynglings slik og lidt julebagd, ka ha! Vh Stine 

Anmeld Citér

4. november 2019

serinasmor

Profilbillede for serinasmor
lineog4 skriver:

Hun bor hos nogen venner....

Ikke alle gaver bliver hjemmelavet, for nogle bliver bare danske ting fx en pose med rugbrødshapser, Sømod bolcher mm. Men alt der ikke er spiseligt skal i hendes univers være hjemmegjort eller fra genbrugs, så det er lidt svært. 

Ja genbrug kan være lidt svært... eller i hvert fald tager det tid at finde de gode ting  

Måske kan du købe nogle rammer i en genbrugs og tage nogle fjollebilleder af drengene (og måske mor og far) 

Måske kan nogle ugeblade (hvis hun er til den slags) være en ide (også genbrug)

Måske kan du også finde en lækker sweater i genbrug 

Måske lede efter et lille håndspejl - nogle gange er man heldig (også i genbrug)

En lille nisse eller en engel til at gøre det lidt julet, hvor hun er. 

(er der ikke noget med at I også mindes jeres egen engel ved juletid - måske kan du finde en speciel kugle/engel i genbrug(eller filte/strikke/hækle/sy et eller andet selv) som kan være HENDES symbol på dette minde og følge hende i hendes verden og på hendes rejse i hendes voksentid) 

Måske kunne du finde et par gode bøger i genbrug.. 

Det var i hvert fald et par ideer - måske kan du bruge dem  

God jagt - og jeg synes stadig du er sej 

Min blog og shop

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.