Til Min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
12 svar
18 synes godt om
3. november 2019

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Min store store datter på bare 16 år, har i år valgt at studere 10 måneder i Italien. Og ikke bare har hun valgt det, men hun har også valgt ikke at komme hjem til jul. 

Derfor er jeg i gang med at bringe julen til hende med en julekalender. Hun er så ikke den letteste at købe noget til, da alt skal være genbrug eller hjemmelavet og jeg ikke helt har forstået hendes stil. Men hun har bestilt en orange sweater, og så kommer der mere til.... 

Derudover bliver det opskrifter på julesmåkager på italiensk, og sjove ting til småkagebagning. 

Syntes dog lige jeg ville prale lidt af jule/kalendergaver in the making 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2019

Tommelise

Profilbillede for Tommelise

Hvor er det fint. 

Anmeld Citér

3. november 2019

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)

Wow hvor er hun vild.

Det er længe at være væk som 16 årig. Ser i hende slet ikke i de 10 måneder?

Bliver da mega hyggeligt med en hjemmelavet julekalender

Anmeld Citér

3. november 2019

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Hvor er det fint 

Anmeld Citér

3. november 2019

Hck

Profilbillede for Hck

Min store store datter på bare 16 år, har i år valgt at studere 10 måneder i Italien. Og ikke bare har hun valgt det, men hun har også valgt ikke at komme hjem til jul. 

Derfor er jeg i gang med at bringe julen til hende med en julekalender. Hun er så ikke den letteste at købe noget til, da alt skal være genbrug eller hjemmelavet og jeg ikke helt har forstået hendes stil. Men hun har bestilt en orange sweater, og så kommer der mere til.... 

Derudover bliver det opskrifter på julesmåkager på italiensk, og sjove ting til småkagebagning. 

Syntes dog lige jeg ville prale lidt af jule/kalendergaver in the making 

Hvor fint. Min datter valgte som 15 årig at tage til Holland i et år og være udvekslingsstudent ( der er orange også et hit og hun kom heller ikke hjem til jul ). Nu er hun som 19 årig taget afsted igen (efter endt gymnasium i Danmark)til Holland for at studere ( på dansk, noget i stil med - bio medicinske videnskaber ). Hun bliver 20 år på tirsdag og ærligt, så synes jeg hun er meget langt væk lige på hendes fødselsdag, men det er jo nok bare noget “mor pyller”.

vi har lige sendt kalenderlys og lidt julepynt afsted til hende, så der var lidt her hjemmefra.

Anmeld Citér

3. november 2019

MammaDi3

Profilbillede for MammaDi3

Bravissima è stupendo ��

Det er virkelig pænt 

Anmeld Citér

3. november 2019

lineog4

Mod
Loa skriver:

Wow hvor er hun vild.

Det er længe at være væk som 16 årig. Ser i hende slet ikke i de 10 måneder?

Bliver da mega hyggeligt med en hjemmelavet julekalender

Nej Regner ikke med at se hende udover det vi ser hende gennem facetime og små videoer hun sender. 

Hun har ikke været vild med tanken om vi kom, men kan jo være hun skifter mening.

Anmeld Citér

3. november 2019

lineog4

Mod
Hck skriver:

Hvor fint. Min datter valgte som 15 årig at tage til Holland i et år og være udvekslingsstudent ( der er orange også et hit og hun kom heller ikke hjem til jul ). Nu er hun som 19 årig taget afsted igen (efter endt gymnasium i Danmark)til Holland for at studere ( på dansk, noget i stil med - bio medicinske videnskaber ). Hun bliver 20 år på tirsdag og ærligt, så synes jeg hun er meget langt væk lige på hendes fødselsdag, men det er jo nok bare noget “mor pyller”.

vi har lige sendt kalenderlys og lidt julepynt afsted til hende, så der var lidt her hjemmefra.

Jeg kan også være bange for, at det her kun er begyndelsen. Hun skal også hjem på gymnasiet i næste skoleår og har haft mange mange planer om, alt det hun så skal efter. 

Jeg tog selv to år ude efter gymnasiet og nød det. 

Anmeld Citér

3. november 2019

lineog4

Mod
MammaDi3 skriver:

Bravissima è stupendo ��

Det er virkelig pænt 

Grazie 

Anmeld Citér

3. november 2019

serinasmor

Profilbillede for serinasmor

Store pige  

Bor hun ved familie dernede eller hvordan? 

Fine ting - hvem der kunne strikke så fint  

I øvrigt er det da noget af et projekt at lave hjemmelavede gaver til en hel pakkekalender - MEGET imponeret herfra 

Min blog og shop

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.