4 årig og far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
2 svar
1 synes godt om
30. oktober 2019

BabyMama2016

Vores søn forguder sin far altid gjort - han blev storebror for 1 år siden 

Han blev hårdt ramte af at blive storebror sådan virkelig  Han savner virkelig hans far - Vi gøre alt det klassiske med far og ham er alene når far kommer hjem, men far er første hjemme nu kl 17.00 pga nyt arbejde samt er han altid så træt da han kommer hjem �� jeg arbejder hverandre weekend :/ 

Nu har jeg tænkte lidt .... at far og søn skal på ferie sammen alene de to, hvor kan de tage hende jeg tænker i DK?  Hvor de kan være uden det koster kassen?

jeg tænker over en weekend 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2019

AnoMor

BabyMama2016 skriver:

Vores søn forguder sin far altid gjort - han blev storebror for 1 år siden 

Han blev hårdt ramte af at blive storebror sådan virkelig  Han savner virkelig hans far - Vi gøre alt det klassiske med far og ham er alene når far kommer hjem, men far er første hjemme nu kl 17.00 pga nyt arbejde samt er han altid så træt da han kommer hjem �� jeg arbejder hverandre weekend :/ 

Nu har jeg tænkte lidt .... at far og søn skal på ferie sammen alene de to, hvor kan de tage hende jeg tænker i DK?  Hvor de kan være uden det koster kassen?

jeg tænker over en weekend 

Lalandia evt? 

Anmeld Citér

30. oktober 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Uha den problematik kender vi godt herhjemme. 

Da vores 3 årige blev storebror ( han bliver 4 lige om lidt) var far rigtig god til at tage på ture med ham, bare de to. Alt fra svømmehallen, til gåtur i skoven, ud og få en is osv. 

Min erfaring er, at børn i den alder faktisk mest er interesseret i 110% opmærksomhed og så er omstændighederne ligegyldige, det betyder ike så meget hvad der er at lave og om det er en masse fedt for børn - opmærksomheden og nærheden er vigtigst. Skulle jeg sende far og søn på weekend alene tænker jeg evt noget camping/hytte ( måske shelter). Hvor der ikke er så mange forstyrrende elementer og de to kan bruge timevis på at læse bøger, spille spil og bare være sammen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.