Hvor længe er baby om, at ændre en vane?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2019

Anonym

Anonym skriver:

Ærlig snak, så vugger jeg hende når hun græder. Jeg aner ikke hvad jeg ellers skal  føler mig så magtesløs. Hun græder og græder og giver IKKE op, hun er enormt stædig. Og den måde hun græder er ikke bare hulk, det er skrig 

og og og, hvis jeg gør som du, tager hende op og trøster så når jeg ikke engang, at lægge hende inden hun græder igen 

Sådan var vores også i starten.. Det er sindssygt hårdt.. Men det er vist den eneste metode, der virker.. Medmindre man vil vente til barnet en dag selv ændrer vaner.. Det kommer, men hvornår ved ingen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2019

grinny

Anonym skriver:

Ærlig snak, så vugger jeg hende når hun græder. Jeg aner ikke hvad jeg ellers skal  føler mig så magtesløs. Hun græder og græder og giver IKKE op, hun er enormt stædig. Og den måde hun græder er ikke bare hulk, det er skrig 

og og og, hvis jeg gør som du, tager hende op og trøster så når jeg ikke engang, at lægge hende inden hun græder igen 

Mange deler nok slet ikke samme mening som mig og jeg kan godt forstå at det er hårdt at vugge men! 
Et lille barn på 6 måneder og ikke stædig, på tværs eller andre ting - et barn på 6 måneder er fyldt med instinkter og græder fordi det har brug for morens favn! 

Jeg ville afprøve en vikle og se om det ikke kunne hjælpe på gråden - og det er også bedre for ryggen på dig 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Morsept16

Profilbillede for Morsept16

Jeg er helt enig med Grinny. Tænker nok hun skal lære at sove uden at blive vugget når hun bliver ældre. Det virker til at hun har brug for dog :-) Alternativt kan du købe en “gymnastik-bold” som du han hoppe lidt på - det er nok mindre hårdt. 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Anonym

Eller hvis du har en gyngestol, så sid i den med baby i favnen og gyng lidt frem og tilbage. Tænker ikke det belaster ryggen lige så meget 

Anmeld Citér

29. oktober 2019

Anonym trådstarter

Morsept16 skriver:

Jeg er helt enig med Grinny. Tænker nok hun skal lære at sove uden at blive vugget når hun bliver ældre. Det virker til at hun har brug for dog :-) Alternativt kan du købe en “gymnastik-bold” som du han hoppe lidt på - det er nok mindre hårdt. 

Det er egentlig mere om hun først lærer det når hun går i vuggestue :/ jeg ved jo, at pædagogerne ikke vugger dem i søvn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.