2 år og brug str.104

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Luismor2017 skriver:

Hej 

Min søn på 2 år, er lige kommer op i str.98 i alt tøj undtagt hans flyvedragt. Den er i str. 104, men ville høre om hvad størrelse jeres børn på 2 år brug/brugt. Synes selv min søn blive alt for hurtigt store, da han var til 2 år undersøgelse i sidste mdr. Var han 98 cm lang, så han ligge et godt stykker over gennister i højt. Men så tilglæde, er han meget tynd og har svært ved at tager på. Så han mit tynd stankelben, som jeg plejer at kalde ham. 

Men tro ikke det gå langtid før, han kommer i 104. Han har lige haft en periode, hvor ikke vokset så meget. Men det må man siger han gøre nu igen. 

Jeg kan ikke helt huske hvad hun nøjagtigt brugte som 2 årlig. Men som et årlig brugte hun 98. Nu er hun 5 og bruger str 128. De vokser i hop og stagnerer så i en periode. Ligedan med fødderne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2019

Soonmom

2,5 år lige kommet str 98

3,5 år lige kommet i str 104

Anmeld Citér

22. oktober 2019

Strain

Jeg har en på 2.5 år og han bruger str 116 i tøj og str 29 i sko.

En 5 årig som er i str 134/140 i tøj og str 34 i sko.

Og min 6 årige der lige er startet i skole bruger str 134 i tøj og str 34 i sko.

Børn er bare forskellige, og jeg har bare store drenge. Alle har vejet over 10 kg da de var 6 måneder, og især deres fødder er bare store.

Anmeld Citér

22. oktober 2019

FrkGranger

Min er 5 og er lige kommet op i 122, vejer ca 22 kg og bruger str 35 i sko.. 

Han følger egen kurve.. 

Anmeld Citér

22. oktober 2019

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min yngste er 6 år. Sp i skolen har lige målt ham til 122 cm og 18,2 kg. Han har altid været lang og meget slank og bruger stadig str 92 i underbukser men 116 i alt det andet fir at det ikke skal stumpe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.