2 år og brug str.104

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. oktober 2019

Luismor2017

Hej 

Min søn på 2 år, er lige kommer op i str.98 i alt tøj undtagt hans flyvedragt. Den er i str. 104, men ville høre om hvad størrelse jeres børn på 2 år brug/brugt. Synes selv min søn blive alt for hurtigt store, da han var til 2 år undersøgelse i sidste mdr. Var han 98 cm lang, så han ligge et godt stykker over gennister i højt. Men så tilglæde, er han meget tynd og har svært ved at tager på. Så han mit tynd stankelben, som jeg plejer at kalde ham. 

Men tro ikke det gå langtid før, han kommer i 104. Han har lige haft en periode, hvor ikke vokset så meget. Men det må man siger han gøre nu igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2019

LSS

Børn er jo SÅ forskellige  jeg har to drenge. En på 16 måneder og en på næsten 4 år, de bruger samme str tøj nemlig str 98/104.

min ældste datter på 8 bruger str 140. 

Anmeld Citér

21. oktober 2019

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg har en 2 årig der bruger 104 og en 4 årig der bruger 122, og jo de er da ikke de mindste men de er heller ikke sådan iøjnefaldende høje

Anmeld Citér

21. oktober 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min pige var 1½ år da hun kom i str 98, og det passede med at hun var lige knap 2½ da hun kom i str 104. 

Nu er hun 5 år, og er på vej op i str 122. Hun er bestemt ikke et lille nips, men hun er heller ikke sådan abnormalt høj

Anmeld Citér

21. oktober 2019

AnoMor

Luismor2017 skriver:

Hej 

Min søn på 2 år, er lige kommer op i str.98 i alt tøj undtagt hans flyvedragt. Den er i str. 104, men ville høre om hvad størrelse jeres børn på 2 år brug/brugt. Synes selv min søn blive alt for hurtigt store, da han var til 2 år undersøgelse i sidste mdr. Var han 98 cm lang, så han ligge et godt stykker over gennister i højt. Men så tilglæde, er han meget tynd og har svært ved at tager på. Så han mit tynd stankelben, som jeg plejer at kalde ham. 

Men tro ikke det gå langtid før, han kommer i 104. Han har lige haft en periode, hvor ikke vokset så meget. Men det må man siger han gøre nu igen. 

Kan ikk huske hvad min søn bruge da han var 2 år. Men han er 4 år nu og bruger stære 98/104. 

Anmeld Citér

21. oktober 2019

fehår

Min datter er 27 måneder og bruger 98 eller 104 alt efter mærket. Hun er vist 93-94 høj, tror jeg.

Anmeld Citér

21. oktober 2019

serinasmor

min på 3 år (maj) er netop kommet i 98 nu

Børn er forskellige - min dreng er ret lille  

Anmeld Citér

21. oktober 2019

Maricella

Profilbillede for Maricella

Børn er virkelig forskellige. Min første var str 86 som 2årig. Min yngste er nu str 92 som 1årig

Anmeld Citér

21. oktober 2019

januar16

Det tror jeg passer meget godt med hvad min søn var da han var omkring de 2 år. 
Han er i princippet stadig 2, men bliver 3 om et par måneder. Han er nu ca 104 cm, bruger str 104/110, str 28 i sko. og vejer 17-18 kg så det er ikke kun i højden han vokser.

han følger sin egen kurve  

Anmeld Citér

21. oktober 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

Da min store søn var 10 mdr. brugte han str 92. 
Nu er han lige blevet 5 år og bruger str 128 og 32 i sko.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.