Min 5-årige er forelsket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.562 visninger
9 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hej med jer, 

Min dreng blev 5 i denne måned. 

Vi har de sidste par uger bemærket at han snakker om en bestemt pige i børnehaven. Når vi går forbi hende og hendes veninder, så siger han "Hej X" 5 gange, og smiler til hende og får røde kinder. De andre piger bemærker han ikke. 

Herhjemme taler han om hende, han savner hende og her til morgen har han tegnet en tegning med en masse hjerter og skrevet hendes navn. Det er en gave til hende, siger han. 

Han har fortalt at de holder i hånden i børnehaven og at det er det kærester gør.

Oplever I det samme i den alder? Hvordan takler I det som forældre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2019

Missyou

Ja. Min er 5 1/2 og har haft 2 “faste” kærester. Den første havde han i børnehaven fra han var omkring 3 1/2 til han blev 5.. så havde han nogen måneder hvor han ikke havde nogen nu har han fået en ny.

han er meget glad for dem begge to. Den første han havde holdt han meget i hånden og de kyssede også. Hende han har nu kysser ikke siger han ��

Anmeld Citér

17. oktober 2019

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, der er ikke noget af mine 2 børn som har haft kærester. De er i dag pige på 10 år og dreng på 12 år

Anmeld Citér

17. oktober 2019

Lililili

Jaa det så sødt og lige som det skal være. Min søn har haft den samme kæreste siden dagplejen. Nu han i skole og hun er stadig i børnehave, men de stadig kærester når man spørger dem. De nyder bare hinandens selskab når de ses, finder ro hos hinanden og holder af og til i hånd. 

Anmeld Citér

17. oktober 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min ældste har været og er stadig meget glad for ej pige siden 0.klasse. De siger ikke at de er kærester. De følges i skole hver dag

ham på lidt over 5 er stadig der hvor han synes piger har pigelus

Anmeld Citér

17. oktober 2019

LSS

Min datter på 6 år har en kæreste. De har været kærester siden august. 
de laver alt sammen og de hygger sig! Han er sådan en sød dreng 

Anmeld Citér

17. oktober 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Håndterer? Hvad mener du? Man siger "ej hvor skønt" og så er det vidst rimelig meget dét  

Min dreng på næsten 8 har haft 3 forskellige fra klassen, det er ret sødt  :-D en morgen lå der et kærestebrev i hans skab 

Anmeld Citér

17. oktober 2019

Christabelle

Det er vel ikke rigtig noget der skal 'takles'. Det er da bare super hyggeligt, synes jeg

Min datter har haft otte kærester, på én gang, i børnehaven de to af dem har hun haft i 2 år ca og dem går hun også i klasse med nu.

Jeg ser det, som et udtryk for, at det er nogle børn, der er lidt mere, end bedste venner. 

Anmeld Citér

17. oktober 2019

Fie85

Profilbillede for Fie85
Anonym skriver:

Hej med jer, 

Vi har de sidste par uger bemærket at han snakker om en bestemt pige i børnehaven. Når vi går forbi hende og hendes veninder, så siger han "Hej X" 5 gange, og smiler til hende og får røde kinder. De andre piger bemærker han ikke. 

Herhjemme taler han om hende, han savner hende og her til morgen har han tegnet en tegning med en masse hjerter og skrevet hendes navn. Det er en gave til hende, siger han. 

Han har fortalt at de holder i hånden i børnehaven og at det er det kærester gør.

Min søn på 5 år har også kærester. Ifølge ham er det fordi man ikke kan være ven med en pige. En pige ven er en kæreste, hvor drenge er bedste venner. Han har også kysset med en. Mega sødt og hyggeligt. Han var kærester med hende i 2 dage. Hun var kæreste med ham i flere måneder. 

Anmeld Citér

17. oktober 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Hej med jer, 

Forstår ikke hvad det er du vil takle? De gør jo ikke noget forkert. Det er da sødt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.