Pakkekalender til baby?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2019

Miti's mama

Da min ældste var 3 og hendes lillesøster 10 mdr, fik storesøster pakke kalender af mormor, lillesøster fik papiret efter udpakning. De var begge to lykkelige  De er helt ligeglad i den alder, og du kommer til at pakke en gave ind som du selv skal pakke ud igen...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2019

lineog4

Jeg er så modsat, bare fordi jeg kan  her hjemme får børnene en strømpe og hver dag kommer en nisse forbi og lægger en gave. Og de store ville helt sikkert have været meget foragret, hvis ikke der havde været til de små. Tilgengæld var det super nemt til de små, for der kunne jo være en masse praktisk; strømper, vist er osv. Og en lille pakke rosiner når det skulle være helt fantastisk.... 

I år har vi udfordringen for storesøster er i Italien  og ham på 9 tror stadig på nissen, men han er gået med på forklaringen om, at der ikke er en nisse i Italien og der derfor er mor der køber gaverne og også til de andre børn i den italienske familie, for selvsagt skal alle have også selvom nissen ikke kan finde til Italien 

Anmeld Citér

8. oktober 2019

MorTil3+

Herhjemme fik de også da de var helt små og det er fordi at det er Nissen der kommer med gaver i sokken hver dag og som Line skriver så ville de store da blive virkelig forarget over at Nissen ikke gav de små. De fik badeand, strømper, sut, små biler/dukker, nusseklud, pegebog, baby puslespil, bamser osv.

Anmeld Citér

9. oktober 2019

Tinstin

Jeg ved ikke om min søn er så stor, at han forstår at det er snyd, hvis lillebror ikke får. Han er jo så vant til, at der er meget, lillebror ikke kan være med til alligevel, fordi han jo er en baby.

Anmeld Citér

9. oktober 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Tinstin skriver:

Jeg ved ikke om min søn er så stor, at han forstår at det er snyd, hvis lillebror ikke får. Han er jo så vant til, at der er meget, lillebror ikke kan være med til alligevel, fordi han jo er en baby.

Prøv og så se at hvis han spørg, hvorfor lillebror ikke får noget, så have noget klar... Og så vent til næste år med at lave til dem begge, som du siger, han er vant til at det ikke er det samme for lillebror som for ham. Så det er ikke sikkert at han lægger mærke til det.

Anmeld Citér

9. oktober 2019

BabyMama2016

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville ikke give en pakkekalender til en på 9 måneder - med den begrundelse, at det er mest retfærdigt.

Barnet forstår det ikke alligevel og det vil mest være for forældrenes skyld.

Børn må gerne lærer, at der er forskel på, hvornår man får forskellige ting, hvis den store søskende skulle spørge ind til det.

Jeg forstår ikke hvorfor du svarede som du gøre - hun har bestemt det er mere retfærdig og spørge ikke ind til vores mening om det?

Men om hvilken gaver vilde være søde til hendes 9 måneder gammel baby at få i pakkegave

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.