Pakkekalender til baby?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
15 svar
25 synes godt om
7. oktober 2019

Tinstin

Min store dreng er nu 2½ og vi har besluttet os for, at han skal have sin første pakkekalender i år. De andre to år har han fået adventskalender.

Han har en lillebror, der på det tidspunkt er 9 måneder, og han skal da også have en pakkekalender, så det er mest retfærdigt. Men hvad dælen giver man sådan en lille størrelse i pakkekalender? Den store kan jo få en lille bil, en frugtstang, hvad ved jeg. Men den lille? Hvad kan han få?

Nogle idéer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2019

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville ikke give en pakkekalender til en på 9 måneder - med den begrundelse, at det er mest retfærdigt.

Barnet forstår det ikke alligevel og det vil mest være for forældrenes skyld.

Børn må gerne lærer, at der er forskel på, hvornår man får forskellige ting, hvis den store søskende skulle spørge ind til det.

Anmeld Citér

7. oktober 2019

LSS

Alt hvad en på 9 måneder synes er sjovt. 

en grydeske

en ballon 

stabeltårn hvor det deles op i flere gaver

strømper

en banan

praktiske ting til fremtidig brug 

osv osv osv 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

Birthdaybaby

Jeg har en datter på 3 og en søn på 1. Det er kun hende der får pakkekalender. 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Tinstin skriver:

Min store dreng er nu 2½ og vi har besluttet os for, at han skal have sin første pakkekalender i år. De andre to år har han fået adventskalender.

Han har en lillebror, der på det tidspunkt er 9 måneder, og han skal da også have en pakkekalender, så det er mest retfærdigt. Men hvad dælen giver man sådan en lille størrelse i pakkekalender? Den store kan jo få en lille bil, en frugtstang, hvad ved jeg. Men den lille? Hvad kan han få?

Nogle idéer?

Nye badedyr

En bil der kan køre over gulvet (god at kravle efter)

Banan

Bold

Rasleæg

Pegebog

Finstang

Strønper

Bodystoking

Juletøjet til den 24

Her var lidt ideer. 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

Øboen

Jeg ville virkelig spare pengene og vente et år eller to. Baby er fuldstændig ligeglad. Og storebror forstår altså ikke konceptet jul og "retfærdighed" i den alder. Han vil være glad for selv at få gaver og totalt ligeglad med om baby får. Skulle han spørge siger du bare "baby er for lille, man får først pakkekalender når man bliver større". 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Tinstin skriver:

Nogle idéer?

retfærdigt? barnet er 9 måneder gammel og aner ikke hvad det er... Nyd at lav til den store og gem til det næste år med den yngste. 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

Hønepigen

Ville virkelig ikke gide bruge energien. 

En 9 mnd gammel baby er sikkert mere interesseret i papiret

Anmeld Citér

8. oktober 2019

Tinstin

Jeg tager jeres råd til mig og nøjes med adventskalender til lillebror.

Anmeld Citér

8. oktober 2019

Christabelle

Min søn bliver 1 år d 1/12. Han får ikke hverken advents-, pakkekalender eller julegave af os. Han får julegaver af så mange andre og han forstår jo ikke hvad det er for noget.

Min datter der bliver 6 om en lille måned, for adventskalender (og naturligvis julegaver).

Er ret sikker på at alt hvad der hedder jul og gaver går fuldstændig hen over hovedet på min søn i år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.