Øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Tikki

Var til ørelægen igen igen med Malthe her til morgen. Vi har gået til kontrol gennem en periode, da han har væske i det ene øre. Nu har han det så i begge ører og vi har fået en tid til han får dræn i om nogle uger. Øv

/Jeanette - nu med 2 dræn-børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Lise

Ja, øv!

Men det gode er jo at snart kan det komme ud. Simon fik sine dræn for et år siden, og de sidder stadig fint og der er hul igennem. Der er bare ingen problemer. Har i haft problemer med Izas ører efter hun har fået dræn?

Anmeld

21. oktober 2009

Tynen

Ja, det er rigtig øv at skulle bøvle med!
Men godt at det er blevet opdaget og at det heldigvis ikke er så stort et indgreb.
Det værste er næsten at skulle faste, hvis du spørger mig..

Skal selv afsted til tjek med Stella på tirsdag.. Nu er hun begyndt at klage over ondt i sit ene øre..

Håber at I kommer nemt igennem det!

Anmeld

21. oktober 2009

Tikki

Ja, øv!

Men det gode er jo at snart kan det komme ud. Simon fik sine dræn for et år siden, og de sidder stadig fint og der er hul igennem. Der er bare ingen problemer. Har i haft problemer med Izas ører efter hun har fået dræn?

nej, det har fungeret så fint og sidder der stadig. Skal til tjek i næste måned, så har de siddet i 6 måneder. Men det er sgu stadig lidt træls at de skal døje med det.....men der kan jo heldigvis gøres noget.

Anmeld

21. oktober 2009

Tikki

Tynen skriver:

Ja, det er rigtig øv at skulle bøvle med!
Men godt at det er blevet opdaget og at det heldigvis ikke er så stort et indgreb.
Det værste er næsten at skulle faste, hvis du spørger mig..

Skal selv afsted til tjek med Stella på tirsdag.. Nu er hun begyndt at klage over ondt i sit ene øre..

Håber at I kommer nemt igennem det!

ei, øv at hun skal have ondt - håber der kan gøres noget. Og ja det væreste er fasten - den gruer jeg også for med Malthe, der simpelthen bare æder som en hest.....men det plejer jo at gå og han kommer forhåbentlig tidligt til, når han nu er så lille.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.