Kære alle 
Jeg er i dag 34+1, og jeg synes det er SÅ hårdt!
Jeg har det som om, jeg vandrer rundt i en tåge, som min hjerne ikke rigtig kan tænke klart, eller måske nærmere som om nogen har pakket den ind i vat. Jeg har ondt i mit bækken, især i halebenet, det er ubehageligt at sidde, når jeg står op mister jeg pusten og det trækker i ryggen og i siderne, når jeg ligger ned kan jeg ikke trække vejret og mavesyren løber ud i min mund. Jeg har mange plukkeveer, og det lille nus står og rotere sit hoved ned i mit bækken, sådan at når jeg går stikker og jager det i gennem hele min krop. Jeg kan måske være fysisk aktiv i 15 min ad gangen, og så er jeg nødt til at holde pause. Jeg synes ikke længere at jeg tør køre bil, og jeg kan ikke nå hele vejen ned til bussen, så jeg er meget begrænset, og føler næsten mit hjem er blevet mit fængsel.
Jeg plejer ALTID være mega aktiv, jeg er sådan en der gerne lige inviterer nogle venner, eller familien over og spiser, det er mig der normalt står fra alt det huslige, smørre madpakker, laver aftensmad osv. sørger for at de to store kommer i bad og får lavet lektier.
Det er et aktivt valg fra vores side, at min mand arbejder meget, og at jeg står for hjemmefronten, en fordeling der passer os begge to rigtig godt. Og min mand er en skat lige nu og klare begge dele i det omfang han kan (for tiden kommer der en og hjælper med rengøringen).
MEN jeg føler mig simpelthen SÅ alene og til besvær! Jeg har to andre veninder der også er gravide, nogenlunde lige så langt som mig, og de gør hovedrent og vasker gulv, og køber stort ind uden at få hjælp fra andre.
Og her sidder jeg og føler at al fysisk aktivitet er en kamp, fjernsynet hænger mig ud af halsen. Er jeg den eneste i verden der har det sådan? Jeg tror måske også det er svært for mine omgivelser at forstå, for jeg har næsten intet taget på, og min mave er lille og fin (selvom den føles som om den vejer 30kg i sig selv), jeg har ikke vand i hverken fødder eller hænder. Alle mine gener er ligesom "usynlige".
Måske det blev en klagetråd, mere end en dilemmatråd! MEn hvis andre har brug for at beklage sig, så er der her en oplagt mulighed
Mvh mig

Anmeld
Citér