6+1 hjerteslag på 60 slag i minuttet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2019

Anonym trådstarter

Stinna Gundlund skriver:

Øv ønsker dig god bedring 

Tak, vi har en fantastisk dejlig datter på 2 år, og blev gravid i første forsøg, så det trøster jeg mig med, og så må vi prøve igen. Det ikke sjovt, men jeg kan ikke gøre andet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2019

Baby2017

Anonym skriver:

Tak, vi har en fantastisk dejlig datter på 2 år, og blev gravid i første forsøg, så det trøster jeg mig med, og så må vi prøve igen. Det ikke sjovt, men jeg kan ikke gøre andet 

Hvordan går det hos dig? ❤️

Anmeld Citér

6. oktober 2019

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Hvordan går det hos dig? ❤️

Jamen det er ved at være overstået, så det er rart. Jeg bløder normalt nu som mens. Skal scannes på torsdag, for at se om det hele er kommet ud 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

Baby2017

Anonym skriver:

Jamen det er ved at være overstået, så det er rart. Jeg bløder normalt nu som mens. Skal scannes på torsdag, for at se om det hele er kommet ud 

Jeg er ked af det ikke gik  Det må have været hårdt at gå i uvisheden og nu er der trods alt vished omkring det. Håber for dig at det snart er overstået og der snart er en ny lille sund og rask spire i maven 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Jeg er ked af det ikke gik  Det må have været hårdt at gå i uvisheden og nu er der trods alt vished omkring det. Håber for dig at det snart er overstået og der snart er en ny lille sund og rask spire i maven 

Mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.