6+1 hjerteslag på 60 slag i minuttet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2019

Janet1989

Jeg troede ikke at man måtte måle hjerteslag så tidligt, netop fordi det er så tidligt i processen ..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2019

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hende jeg var til scanning hos ville ikke gøre det så tidligt, fordi hjertet stadig er lille og skrøbeligt og det skulle passes på. Men det er nok forskelligt  altså har du set det blinke på skærmen eller lyttet til det? Bliver helt forvirret

Begge dele, har set det blinke (men for langsomt) og derefter hørt hjertelyden

Anmeld Citér

1. oktober 2019

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Hjertet er jo kun lige begyndt at slå omkring 6+0 og i starten er det meget uregelmæssigt, så medmindre du har fået at vide af en fagperson at det er skidt så tror jeg ikke du skal lægge så meget i det.

Hjertet starter deromkring, men det starter på 100. 

Min blodprøve (hcg) var på 16000 igår, skal have taget igen imorgen . 

Jeg er sat tilbage over to gange, baby vokser men ikke som den skal. Mellem de to scanninger har den på 10 dage, vokset hvad der svare til 3 dage størrelse mæssigt. 

Anmeld Citér

1. oktober 2019

Anonym trådstarter

Jeg talte 10 slag på 6 sekunder 

Tak det er så fint, det er 100 slag i minuttet, og det skal hjertet også være på når det starter. 

Her er det kun 60 slag i minuttet. 

Anmeld Citér

1. oktober 2019

Anonym trådstarter

Jeg troede ikke at man måtte måle hjerteslag så tidligt, netop fordi det er så tidligt i processen ..

Det er måske forskelligt fra sted til sted. Men Ligegyldigt hvad, vokser den for lidt  ved ikke om det er derfor de har målt hjerteslag, fordi baby ikke virker til at være levedygtigt i længden 

Anmeld Citér

1. oktober 2019

FraMalling

Stinna Gundlund skriver:

10 slag på 6 sekunder er HELT normalt  hilsen jordemoder Tina

Anmeld Citér

1. oktober 2019

nanan78

Profilbillede for nanan78

Hvis fosteret vokser så langsomt og hjerterytmen er 60 skal du nok forberede dig på en SA. Jeg har selv været til scanning omkring uge 7, hvor rytmen afslørede at noget var galt. Havde enDA 5 dage senere.

Jeg håber du kommer godt igennem- uanset resultat. 

Anmeld Citér

1. oktober 2019

Abracadabra

Stinna Gundlund skriver:

Det giver 100 slag/minuttet. 

Anmeld Citér

2. oktober 2019

Anonym trådstarter

nanan78 skriver:

Hvis fosteret vokser så langsomt og hjerterytmen er 60 skal du nok forberede dig på en SA. Jeg har selv været til scanning omkring uge 7, hvor rytmen afslørede at noget var galt. Havde enDA 5 dage senere.

Jeg håber du kommer godt igennem- uanset resultat. 

Kommer til at blive en MA, mit hcg er på 16000, så jeg skal vente længe på en SA 

Anmeld Citér

2. oktober 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Kommer til at blive en MA, mit hcg er på 16000, så jeg skal vente længe på en SA 

Øv ønsker dig god bedring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.