Anonym skriver:
Hjælp jeg er på grådens og panikkens rand. Da jeg gik i bad her til aften opdagede jeg at der kommer grønlig væske ud af min vestre brystvorte. Har ikk ammet i 3 år.
Googler så (dum som jeg er) og det første der kommer frem er brystkræft. 
Ved jo godt man ikk skal diagnostisere sig selv udfra google. Men nu jeg jo mega bange og kontakter selvfølgelig lægen mandag morgen.
Men er der nogen der har oplevet det og hvor det IKKE var?
Har ikk behov for at høre skræmme historier. Dem har jeg rigeligt af oven i hovedet.
Kære dig.
Ro på. Det kan sagtens være noget der er helt normalt. Jeg fik mit inden jeg fik børn. Hvorfor det opstår ved man ikke så vidt jeg har fået forklaret af diverse læger og mamma klinikken de ville ikke scanne.
Jeg kontaktede en vagtlæge da jeg opdagede og Google. En mand sagde at der bare skulle klemmes ud også stoppede det.
men nej det provokere det bare. Min kvindelige læges reaktion var også at det var sgu da kun en mand der kunne finde på at side det...
Mit er med tiden både grønligt let gulligt og hvidligt. Men jeg holder øje med det Ca 1 gang månedenligt nu. Klemmer ikke unødvendigt da det irritere brystvorten mere end nødvendigt.
Men kontant din læge og forklar din bekymring. Da det er en reel observertion som man skal reagere på for at få be eller afkræftet om det ved dig er helt normalt..
Anmeld
Citér