Hjælp. Grøn væske fra bryst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.731 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2019

Anonym trådstarter

Hjælp jeg er på grådens og panikkens rand. Da jeg gik i bad her til aften opdagede jeg at der kommer grønlig væske ud af min vestre brystvorte. Har ikk ammet i 3 år. 

Googler så (dum som jeg er) og det første der kommer frem er brystkræft. 

Ved jo godt man ikk skal diagnostisere sig selv udfra google. Men nu jeg jo mega bange og kontakter selvfølgelig lægen mandag morgen. 

Men er der nogen der har oplevet det og hvor det IKKE var? 

Har ikk behov for at høre skræmme historier. Dem har jeg rigeligt af oven i hovedet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hjælp jeg er på grådens og panikkens rand. Da jeg gik i bad her til aften opdagede jeg at der kommer grønlig væske ud af min vestre brystvorte. Har ikk ammet i 3 år. 

Googler så (dum som jeg er) og det første der kommer frem er brystkræft. 

Ved jo godt man ikk skal diagnostisere sig selv udfra google. Men nu jeg jo mega bange og kontakter selvfølgelig lægen mandag morgen. 

Men er der nogen der har oplevet det og hvor det IKKE var? 

Har ikk behov for at høre skræmme historier. Dem har jeg rigeligt af oven i hovedet. 

Kære dig. 

Ro på. Det kan sagtens være noget der er helt normalt. Jeg fik mit inden jeg fik børn. Hvorfor det opstår ved man ikke så vidt jeg har fået forklaret af diverse læger og mamma klinikken de ville ikke scanne.

Jeg kontaktede en vagtlæge da jeg opdagede og Google. En mand sagde at der bare skulle klemmes ud også stoppede det.  men nej det provokere det bare. Min kvindelige læges reaktion var også at det var sgu da kun en mand der kunne finde på at side det...

Mit er med tiden både grønligt let gulligt og hvidligt. Men jeg holder øje med det Ca 1 gang månedenligt nu. Klemmer ikke unødvendigt da det irritere brystvorten mere end nødvendigt.

Men kontant din læge og forklar din bekymring. Da det er en reel observertion som man skal reagere på for at få be eller afkræftet om det ved dig er helt normalt.. 

Anmeld Citér

27. september 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kære dig. 

Ro på. Det kan sagtens være noget der er helt normalt. Jeg fik mit inden jeg fik børn. Hvorfor det opstår ved man ikke så vidt jeg har fået forklaret af diverse læger og mamma klinikken de ville ikke scanne.

Jeg kontaktede en vagtlæge da jeg opdagede og Google. En mand sagde at der bare skulle klemmes ud også stoppede det.  men nej det provokere det bare. Min kvindelige læges reaktion var også at det var sgu da kun en mand der kunne finde på at side det...

Mit er med tiden både grønligt let gulligt og hvidligt. Men jeg holder øje med det Ca 1 gang månedenligt nu. Klemmer ikke unødvendigt da det irritere brystvorten mere end nødvendigt.

Men kontant din læge og forklar din bekymring. Da det er en reel observertion som man skal reagere på for at få be eller afkræftet om det ved dig er helt normalt.. 

Tusind tak for din besked. Man bliver simpelthen bare så panikslagen. Har aldrig oplevet det før. 

Tager selvfølgelig til lægen mandag for en sikkerheds skyld. Og prøver at tænke positivt men kræft læber desværre i min familie så bliver så bange alligevel 

Anmeld Citér

28. september 2019

Firekløver

Profilbillede for Firekløver

Jeg har været igennem mammografi pga grøn væske fra brystet, og det var heldigvis helt uden betydning  

Anmeld Citér

28. september 2019

Anonym trådstarter

Firekløver skriver:

Jeg har været igennem mammografi pga grøn væske fra brystet, og det var heldigvis helt uden betydning  

Fik du en forklaring på hvad der var skyld i det så? 

Anmeld Citér

28. september 2019

Tommelise

Min lillesøster fik også noget udflåd fra brystvorten. Hun sagde, at det nærmest lignede en "snotklat".

Hun blev også undersøgt - bl.a. via mammografi, og der var ikke noget.

Hun fik brystkræft nogle år senere, men de to ting havde intet med hinanden at gøre.

Hun er heldigvis kommet godt igennem sit forløb.

Anmeld Citér

30. september 2019

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Min lillesøster fik også noget udflåd fra brystvorten. Hun sagde, at det nærmest lignede en "snotklat".

Hun blev også undersøgt - bl.a. via mammografi, og der var ikke noget.

Hun fik brystkræft nogle år senere, men de to ting havde intet med hinanden at gøre.

Hun er heldigvis kommet godt igennem sit forløb.

Det er også sådan jeg vil beskrive det. En grøn “snotklat” 

har lige været ved lægen der heldigvis ikke fandt noget unormalt udover sekretet. Så nu har hun ringet til brystkirugisk for at konfererer med dem og afventer blot at de ringer tilbage 

Anmeld Citér

30. september 2019

Anonym trådstarter

Også kom svaret fra brystkirugisk. Heldigvis ingen grund til bekymring. Så længe det ikke er blodigt, gør ondt eller har knuder. Så er det ikke helt unormalt at der kan komme sekreter fra tid til anden hos nogle kvinder. 

Anmeld Citér

30. september 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Også kom svaret fra brystkirugisk. Heldigvis ingen grund til bekymring. Så længe det ikke er blodigt, gør ondt eller har knuder. Så er det ikke helt unormalt at der kan komme sekreter fra tid til anden hos nogle kvinder. 

Hvor er jeg glad for at høre det.

Selv om min søster er kommet godt i gennem det, så er det et hårdt forløb.

Nu kan resten af din dag da kun blive god 

Anmeld Citér

30. september 2019

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Hvor er jeg glad for at høre det.

Selv om min søster er kommet godt i gennem det, så er det et hårdt forløb.

Nu kan resten af din dag da kun blive god 

Ja tak. Er også meget lettet 

godt at din søster kom godt igennem. Man hører jo desværre så mange skræk historier. Så man bliver jo super nervøs 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.