Hej alle sammen,
Jeg er i den situation at jeg er gravid, jeg er i uge 6 så det er stadig meget nyt. Det forholder sig sådan, at jeg (hvis alt går godt) har termin slut maj 2020, jeg går på en kandidat udannelse og skal skrive speciale forår 2020 og der er afleveringsfrist start juni... Her kommer så mit dilemma og det jeg gerne vil have hjælp/råd til.
Jeg skal tilmelde mig specialet om få måneder, jeg er dog i tvivl om jeg skal tilmelde mig og skrive i foråret eller allerede gå på barsel fra uni januar 2020 og så blot arbejde frem til min rette barsels mdr.?
Jeg er nervøs for, om det bliver hårdt at skrive speciale imens man er højgravid? Jeg kan selvfølgelig sørge for at at være færdig før tid, men jeg vil stadig skulle forsvare mit speciale med en baby på et par uge?
Jeg har på den anden side det meget svært ved, at skulle gå på barsel fra studiet allerede i janaur, for det betyder også, at jeg skal starte op igen når min baby er 8 måneder, og derfor vil jeg være nødt til at sætte ham/hende tidligt i institution?? Nogle erfaringer med det? det skal lige nævnes at min mand arbejder og det samme gør hele netværket så vi har ingen andre mulighedder.
Jeg har overvejet at skrive så meget jeg kan nu, men ikke tilmelde mig, så jeg faktisk går på barsel januar 2020 og så tilmelder mig og aflevere sommer 2021 men allerede på forhånd har skrevet det meste i min barsel (fra januar til maj - altså inden baby kommer)
Hvad skal jeg dog gøre? Nogle der har lignende erfaringer??
Anmeld
Citér