Tremmeseng til max 2000?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2019

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vi har alle gange købt brugte stel. Men derefter invistrert i ret gode madrasser. Både til lift barnevogn og tremmeseng. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2019

LGJA

Hvis jeg var dig, så ville jeg købe brugt eller en fra IKEA, og så bruge pengene på en god madras i stedet for

Anmeld Citér

25. september 2019

Lundepigen89

Hej ungfar24
Hvis pengene ikke er til det, så vil jeg anbefale jer at købe brugt. Der virkelig mange gode, som stort set er uden anmærkninger.

Min søster havde en Flexa babyseng, og den har de været rimelige tilfredse med.
Prisen er selvfølgelig også i den høje ende (+ 3000kr) og tremmesengen har klaret 2 børn indtil videre.

Ellers er der de her børnetremmesenge i mellem klassen fra Babynor, Änglamark fra coop osv..

Her på denne side kan se de bedste tremmesenge til børn:

Anmeld Citér

25. september 2019

Tinstin

Mine drenge sover bare i en fra IKEA til 500 kr og den er ganske udmærket!

Har begge gange købt dem brugt inkl. madras til under 500 kr.

Anmeld Citér

25. september 2019

321

Profilbillede for 321
Ungfar24 skriver:

Hejsa, mig og min kæreste står og leder efter en tremmeseng. Vores budget er på max 2000 kr. Er der nogen i kan anbefale?

Jeg har selv set på en Änglamark tremmeseng fra Coop, der bl.a. bliver anbefalet øverst på listen  https://sengeguruen.dk/tremmesenge/

Tror I den vil være Ok, eller kan jeg få mere for pengene andre steder? Jeg vil som sagt helst ikke over 2000, da vi har nok udgifter lige nu  På forhånd tak! 

Har aldrig hørt om nogen dårlige modeller tremmeseng. Så tænker ikke i skal være nervøs for at købe noget dårligt. Men køb en hvor både siden og bunden kan hæves/sænkes i takt med at barnet vokser. 

Og brug pengene på en ordentlig madras i stedet.

kender en som ville aflevere sin brugte tremmeseng til en genbrugs butik, men de ville ikke tage imod den da de havde alt for mange brugte stående de ikke kunne komme af med. 

Men ja markedet bugner med brugte tremmeseng i pæn stand.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.