Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa, mig og min kæreste står og leder efter en tremmeseng. Vores budget er på max 2000 kr. Er der nogen i kan anbefale?
Jeg har selv set på en Änglamark tremmeseng fra Coop, der bl.a. bliver anbefalet øverst på listen https://sengeguruen.dk/tremmesenge/
Tror I den vil være Ok, eller kan jeg få mere for pengene andre steder? Jeg vil som sagt helst ikke over 2000, da vi har nok udgifter lige nu På forhånd tak!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ungfar24 skriver: Hejsa, mig og min kæreste står og leder efter en tremmeseng. Vores budget er på max 2000 kr. Er der nogen i kan anbefale? Jeg har selv set på en Änglamark tremmeseng fra Coop, der bl.a. bliver anbefalet øverst på listen https://sengeguruen.dk/tremmesenge/ Tror I den vil være Ok, eller kan jeg få mere for pengene andre steder? Jeg vil som sagt helst ikke over 2000, da vi har nok udgifter lige nu På forhånd tak!
Køb brugt. Vi havde i sin tid sat vores tremmeseng til salg for 200kr. Det tog alligevel lang tid at få den solgt. Det var en ganske almindelig en fra IKEA. Reshopper og dba er gode steder. Prøv at kogge, hvis ikke i har noget imod brugt.
Vi købte en Sundvik fra Ikea til 799 for snart tre år siden. Storebror har brugt den indtil for nylig, og nu overtager storesøster. Den er helt udemærket.
Vi har købt i Ikea til langt under 2000,- den fungerer fint til nu andet barn.
IKEA har en rigtig fin en, ellers er der dba. Man skal bare se efter skrammer mv. Og så købe ny madres. Så er den så fin som en ny
Vi har købt brugt ikea til 150 inkl madras og hjemmelavet sengehest og den er på vej til tredje barn herhjemme
Ville aldrig give så meget for en tremmeseng, så længe bruger de den heller ikke
Jeg hopper med på tremmesengen fra ikea.
Vi brugte vores til 2 børn og solgte den uden problemer videre bagefter.
Vi købte sådan nogle bideskinder, rundt på overlægerne, fordi de bider i dem, når de begynder at rejse sig op. Vh stine
Jeg købte en brugt seng med en ret ny madras til for 100 kr. Synes ikke at der er nogen grund til at bruge så mange penge på en seng. Tænker at baby er ligeglad med om det er et fancy mærke.
Vi har købt en tremmeseng brugt til 100 kr og så spenderer vi pengene på en ny madras. Så samlet set ender vi med at have givet 900 kr for en af de dyrere modeller.
Vi købte en brugt IKEA seng med madras. Dem vi købte den af samsov med deres barn, så den var ikke rigtig brugt overhovedet. Vi gav 400 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128