Hvad kan dette være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.311 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2019

Anonym trådstarter

Godaften alle�� Som førstegangsmor kunne jeg godt bruge et råd vedr. Min søn. Han har et mærkeligt udslæt eller hudafskrabning på sit ben.  Mandag morgen blev han afleveret i børnehave og da han kom hjem havde han dette mærke, som I kan se vedhæftet på billedet. Tænker om det evt kan være ringorm? Det ligner nemlig umiddelbart ikke en hudafskrabning. Det ene billede er fra igår og det andet fra idag. På forhånd tak for hjælpen��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2019

Hønepigen

Anonym skriver:

Godaften alle�� Som førstegangsmor kunne jeg godt bruge et råd vedr. Min søn. Han har et mærkeligt udslæt eller hudafskrabning på sit ben.  Mandag morgen blev han afleveret i børnehave og da han kom hjem havde han dette mærke, som I kan se vedhæftet på billedet. Tænker om det evt kan være ringorm? Det ligner nemlig umiddelbart ikke en hudafskrabning. Det ene billede er fra igår og det andet fra idag. På forhånd tak for hjælpen��

Det ligner det min søn havde - det var skoldkoppevirus. Blev behandlet med creme

Anmeld Citér

17. september 2019

Aggemusen

Profilbillede for Aggemusen

Det ligner rosea, prøv at tjekke på google. Det skyldes en virusinfektion og kommer hyppigst forår og efterår.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.