Soonmom skriver:
Min søn fik også Thors hammer og ja den er da sød, men spild af penge. Jeg har aldrig set nogen gå med sådanne smykker (med vedhæng) som drenge, så har de bare en kæde på.
Min datter fik et flag uden navn på, men desværre også uden bytte mærke. Den fylder ret meget i et lille hjem med mange børn for at blive taget frem de få gange nogen har fødselsdag, vi har simplethen ikke pladsen, så jeg synes det er rigtig ærgerligt at folk ikke holder sig til ønsker, da det ikke er alle der har plads til opbevarer en masse og nej en halskæde fylder ikke alverden, men det er stadig noget at holde styr på i et pakket hjem og noget der efter min mening er spild af penge. 
Det er jo netop det med, at smag og behag er forskellig.
Til en dåb ville jeg netop tænke, at det er spild af penge at købe tøj, som de alligevel ikke kan passe ret længe, og mange har fået en masse tøj i barselsgave.
For mig er tøj for upersonligt til en barnedåb.
Jeg er gudmor til min ældste niece, og jeg bad ikke om en ønskeseddel, men min mor hjalp mig med idéer, og jeg kender min søster og svoger så godt, at jeg ikke var bange for at ramme forkert.
Hvis man gerne vil give noget med indgraveret navn, så synes jeg, det er en god idé at nøjes med at give selve tingen og så et gavekort på indgravering. Så kan gaven byttes.
Det er altid en god idé at tænke på, om en gave kan byttes. Det hensyn vil jeg gerne tage.
Anmeld
Citér