Hotwaif og cuckold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2019

Carina:-)

Der har godt nok været mange tråde om små tissemænd herinde.

Hver gang er det " en ny bruger" og Ja din profil er da nyoprettet hver gang,  men der er noget der hedder ip adresse 

Spekulere på om du ikke bare trænger til en hobby , frem for endnu en tråd hvor du får luftet din trang til at snakke om små tissemænd... ? 

Fact er at vi hver gang får en del anmeldelser - for folk er virkelig træt af dine tråde . - nok det du gerne vil høre,  men enden på det bliver jo bare at din adgang til sitet bliver blokeret, og det tror jeg du i bund  og grund vil blive ret træt af - så bare et godt råd herfra.

Stop , ingen synes det her er sjovt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2019

Hotwaif

HBV skriver:

Er hans penis bare lille eller har din kæreste decideret morbus Robinows?? 

Ved det helt ærlig ikke. Ved kun det er noget han er født tror den er ca 2 til 3 cm.

Anmeld

18. februar 2023

M4M

Hej alle. Jeg er ny her inde så håber i tager godt imod mig.

Jeg har en kæreste som er meget lille udrustet virkelig lille

Vi har snakket meget om at jeg skal være gravid også noget jeg gerne vil. Vi dyrker en del sex sådan uden om mest fordi jeg overhoved ikke kan mærke ham oppe i mig fordi den er så lille.

Jeg har en ven som jeg dyrker meget sex med han vil gerne gøre mig gravid og min kæreste er også helt med på den. Hvad syntes i ???

Jeg vil blot henvise til en artikel som forklare hvad cuckold handler om for dem, som ikke kender til denne fetish.

I artiklen får du svar på - hvad er:

• hanrej
  • bull
  • hotwife

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.