Hotwaif og cuckold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.684 visninger
12 svar
19 synes godt om
13. september 2019

Hotwaif

Hej alle. Jeg er ny her inde så håber i tager godt imod mig.

Jeg har en kæreste som er meget lille udrustet virkelig lille

Vi har snakket meget om at jeg skal være gravid også noget jeg gerne vil. Vi dyrker en del sex sådan uden om mest fordi jeg overhoved ikke kan mærke ham oppe i mig fordi den er så lille.

Jeg har en ven som jeg dyrker meget sex med han vil gerne gøre mig gravid og min kæreste er også helt med på den. Hvad syntes i ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2019

Miti's mama

Ikke helt sikker på om troll, eller.....

hvis ikke, så overvej lige konsekvenserne det kommer til at have for barnet. Også om det holder at være sammen med en som du ikke rigtig har sex med, og som skal have barn med, som ikke er hans barn.... lyder ikke helt optimalt

Anmeld

13. september 2019

Missyou

Det tænker jeg er en meget dårlig ide. 

Derudover- hvor gamle er i? du lyder ret ung..

Anmeld

13. september 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Hotwaif skriver:

Vi har snakket meget om at jeg skal være gravid også noget jeg gerne vil. Vi dyrker en del sex sådan uden om mest fordi jeg overhoved ikke kan mærke ham oppe i mig fordi den er så lille.

Jeg har en ven som jeg dyrker meget sex med han vil gerne gøre mig gravid og min kæreste er også helt med på den. Hvad syntes i ???

Jeg siger ikke du er en troll, men din historie lyder meget ens til en anden der var herinde. Det var bare manden med den ... der skrev. Han ville også gerne have et barn, og så skulle det være en anden mand, som hans kæreste også havde sex med, der skulle være far.. Jeg mener han blev frarådet det.. 

Anmeld

13. september 2019

Hotwaif

Missyou skriver:

Det tænker jeg er en meget dårlig ide. 

Derudover- hvor gamle er i? du lyder ret ung..

vi er 24 og 28 år jeg er 24

Anmeld

13. september 2019

Hotwaif

BAE skriver:

Jeg siger ikke du er en troll, men din historie lyder meget ens til en anden der var herinde. Det var bare manden med den ... der skrev. Han ville også gerne have et barn, og så skulle det være en anden mand, som hans kæreste også havde sex med, der skulle være far.. Jeg mener han blev frarådet det.. 

ved ik hvem det er jeg er ny her

Anmeld

13. september 2019

2018mor

Hotwaif skriver:

Troll eller ej, så lyder det som den dårligste ide jeg længe har hørt. Størrelse på penis har ingen betydning for sædcellerne, så hvorfor vil du ikke have at din kæreste skal være far til dit barn? 

Og som en anden skriver, den konstellation I har gang I, kommer til at påvirke et evt barn, og næppe i en positiv retning 

Anmeld

13. september 2019

Tommelise

Jeg synes ikke, det lyder som den bedste konstellation for barnet. Hvorfor skal din kæreste ikke være far til barnet ?

Anmeld

14. september 2019

Hotwaif

Tommelise skriver:

Jeg synes ikke, det lyder som den bedste konstellation for barnet. Hvorfor skal din kæreste ikke være far til barnet ?

Jeg er bange for at hvis det bliver en dreng at han arver hans gener. Vil ikke risikere at det sker. Der hentyder jeg til den lille fyr han har kaldes Micro penis. Vi er helt klar over det ikke er den bedste ide at blive gravid med en fremmet mand.  

Anmeld

14. september 2019

HBV

Er hans penis bare lille eller har din kæreste decideret morbus Robinows?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.