Intimbarbering/Kropsbehåring (kvinde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jo, det har jeg. I mange år. Men området er helt klart større end hvis vi går tilbage til de første par år, jeg barberede mig.  

Er jeg alene om at have så stort et område eller er det normalt? 

Jeg ved ikke om det er normalt, men jeg kender ikke selv til problematikken. 

Og forestiller mig ikke lige at området skulle blive større med tiden?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det er normalt at man får øget kropsbehåring i takt med at man bliver ældre. Det sker for både mænd og kvinder, ofte bare mere synligt på mænd. Hårene har du hele tiden haft, de er bare blevet mere synlige. Det kan skyldes en hormonel ubalance, men det kan også være helt naturlig del af at blive ældre. I overgangsalderen får mange kvinder f.eks. mere ansigtsbehåring fordi mængden af estragon falder, men ikke testosteron. 

Anmeld Citér

8. september 2019

Panther

Profilbillede for Panther
Astoria skriver:

Det er normalt at man får øget kropsbehåring i takt med at man bliver ældre. Det sker for både mænd og kvinder, ofte bare mere synligt på mænd. Hårene har du hele tiden haft, de er bare blevet mere synlige. Det kan skyldes en hormonel ubalance, men det kan også være helt naturlig del af at blive ældre. I overgangsalderen får mange kvinder f.eks. mere ansigtsbehåring fordi mængden af estragon falder, men ikke testosteron. 

Åh nej - ikke mere bearnaise efter overgangsalderen??? 

Jeg ved, det bare er ordbogen, der retter - men det så sjovt ud 

Anmeld Citér

8. september 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria
Panther skriver:

Åh nej - ikke mere bearnaise efter overgangsalderen??? 

Jeg ved, det bare er ordbogen, der retter - men det så sjovt ud 

Haha  

Anmeld Citér

8. september 2019

Anonym

Er det af professionelle?  

Ja det er ikke lige et sted jeg har lyst til at vokse selv 

Anmeld Citér

8. september 2019

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvad med laser behandling ? Det har min veninde stor succes med. Hun er stort set hår fri lige nu.

Anmeld Citér

9. september 2019

Anonym

Elsk din krop som den er Du kan være helt sikker på at en hver mand du møder, har mange flere hår end dig selv! Og han er sikkert ret ligeglad. 

Fjern dem hvis du har lyst, men du må ikke gå i panik over ikke lige at få dem fjernet hver dag. De er jo en del af dig, og du lige dejlig med eller uden hår. Hvis en mand mener anderledes så er han ikke din tid værd. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.