Kan snart ikke mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

..

Syntes bare slet ikke det spiller for øjeblikket

Vi er ved at hjælpe mine forældre med at lave nyt køkken, eller Martin er så jeg er alene med ungerne alle deres vågne timer. Eller min mor hun hjælper mig men det er bare ikke det samme som når Martin kan hjælpe mig.

Mikas vil gerne hænge oppe på armen hele tiden og han vejer altså snart 10 kg.. Han gider ingenting lige for øjeblikket, ikke engang falde i søvn om aftenen, det trækker tænder ud..

Smilla vil ikke længere afleveres hos sin dp. Der har ellers aldrig været problemer, men nu hvor alle de "store" er kommet i børnehave er Smilla lige pludseligt blevet den store og skal forholde sig til 3 børn på 1 år.. I går ringede vores dp efter os en time efter hun var afleveret, hun havde grædt hele tiden. Idag græd hun også hjerteskærende og måtte gå fra hende mens hun sad oppe hos dp og rakte ud efter mig og kaldte - det knuste mit hjerte Jeg kan jo ikke tage hende med hjem hver dag og nu hvor Mikas kræver så meget er det bedst for hende at komme lidt væk, jeg kan ikke give hende nok herhjemme..

Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, bare få det ud tror jeg. Og nu vågner Mikas gudhjælpemig, normalt sover han 2-3 timer men har sovet 1 nu.. AAAAARRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Tikki

Åhhh hvor er det bare noget røv. Jeg kender virkelig virkelig godt de perioder. Det hele er fuldstændig uoverskueligt og ude af kontrol - især når man ikke får sin søvn. Din store pige reagerer nok også på, at du har det sådan - det gør Iza også og så bliver altid ekstra svært. Jeg kan sagtens sidde og sige, at det går over igen og at det hele bare er en periode - du skal nok lande igen.....men det hjælper bare nul og niks, når man står midt i orkanen. En kæmpe kæmpe krammer herfra

Anmeld

21. oktober 2009

Tynen

Puha, det lyder godt nok hårdt!

Som Jeanette skriver, kan man sagtens sidde og sige at det hele nok skal gå, men det kan du jo bare ikke bruge til noget nu hvor du står i det.

Jeg får helt ondt i maven på dine vegne.. Kan lige sætte mig ind i hvordan det er at gå fra et grædende barn hos DPén, men samtidig ikke kan give hende nok derhjemme når man har et hængetræ der kræver sin mor 100%.. Fuck!
Jeg kan sagtens forstå du er splittet og en lille smule frustreret

Jeg sender dig lige en krammer og krydser fingre for at det hele snart vender tilbage til det normale

Anmeld

22. oktober 2009

..

Tak for jeres søde indlæg.

Vil bare lige fortælle at det hele ser meget bedre ud i dag. På vej ned i dp siger Smilla " Jeg bliver ikke ked af det nede hos Helle idag" - og sørme om hun ikke havde ret. Hun var helt som hun plejer - glad og tilfreds.

Mikas sover lige nu og jeg sidder i sofaen og hygger mig med the og varmen fra brændeovnen - livet er slet ikke så slemt - var bare lige lidt nede i går

Anmeld

22. oktober 2009

Lene76

dejligt at høre at alt er bedre idag...... det er osse svært at gå fra at være den bette til at blive den store.....

Min Viktor fra juli 07 er osse den store men det var han nu fra jeg startede med at arb igen..... har 3 andre børn det 2 er omkring 1½ og den mindste er 8 mdr. men det gælder bare om at lave noget for alle og lære børnene at de ik er nr 1 hele tiden og det kan godt være svært i starten båden for den "nye" store men nok mest for de små....

det jeg bare vil sige var at dejligt at det var back to normal idag

kh Lene som er ved at printe kalender ud til julegavet til mine dper derfor jeg sidder her

Anmeld

22. oktober 2009

ivfmarie

Macrolf skriver:

Tak for jeres søde indlæg.

Vil bare lige fortælle at det hele ser meget bedre ud i dag. På vej ned i dp siger Smilla " Jeg bliver ikke ked af det nede hos Helle idag" - og sørme om hun ikke havde ret. Hun var helt som hun plejer - glad og tilfreds.

Mikas sover lige nu og jeg sidder i sofaen og hygger mig med the og varmen fra brændeovnen - livet er slet ikke så slemt - var bare lige lidt nede i går

Sådan!! Det hjælper tit lige at få lukket lidt af "den varme luft" ud herinde!

Nu vi ses jo på lørdag - så kan du komme af med endnu mere sort røg! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.