Syntes bare slet ikke det spiller for øjeblikket

Vi er ved at hjælpe mine forældre med at lave nyt køkken, eller Martin er så jeg er alene med ungerne alle deres vågne timer. Eller min mor hun hjælper mig men det er bare ikke det samme som når Martin kan hjælpe mig.
Mikas vil gerne hænge oppe på armen hele tiden og han vejer altså snart 10 kg.. Han gider ingenting lige for øjeblikket, ikke engang falde i søvn om aftenen, det trækker tænder ud..
Smilla vil ikke længere afleveres hos sin dp. Der har ellers aldrig været problemer, men nu hvor alle de "store" er kommet i børnehave er Smilla lige pludseligt blevet den store og skal forholde sig til 3 børn på 1 år.. I går ringede vores dp efter os en time efter hun var afleveret, hun havde grædt hele tiden. Idag græd hun også hjerteskærende og måtte gå fra hende mens hun sad oppe hos dp og rakte ud efter mig og kaldte - det knuste mit hjerte

Jeg kan jo ikke tage hende med hjem hver dag og nu hvor Mikas kræver så meget er det bedst for hende at komme lidt væk, jeg kan ikke give hende nok herhjemme..
Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, bare få det ud tror jeg. Og nu vågner Mikas gudhjælpemig, normalt sover han 2-3 timer men har sovet 1 nu.. AAAAARRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!
Anmeld