Sammenbragt familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2019

Anonym trådstarter

BAE skriver:

hvor mange børn mellem 0 og 10 år snakker vi om? 

Hvad har de af interesser? Hvor skal I være henne? Har I sat jer ned og snakket med børnene? hvor længe har I været sammen?? 

Det er ikke let for børn at mor/far får en ny partner, og denne partner har børn, så hvis I ikke kan sammen overhovedet, er det så virkelig så smart at tage på ferie allerede? (undre mig bare) 

Ellers ville jeg se hvad der var i nærheden, zoo, legelande.. 

Du har misforstået det - svigermor og hendes nye kæreste og deres børn skal fe være sammen med - d

min mand og jeg er stadig sammen - Og jo tak det ved vi virkelig godt det med børnene ( ikke vores egne) alle omkring os er skilt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2019

Loa

Anonym skriver:

Ah jeg synes det er frusterende det her, ja vi voksen kan ikke sammen, men børnene leger sådan okay med hinanden 

hvorfor kommentarer noget spørgsmålet ikke var om?

Måske fordi man undrer sig over at i skal på ferie sammen hvis ingen af jer kan lide hinanden eller gider hinanden. 

I voksne der kan lide hinanden kan vel bare sidde og snakke mens børnene leger. Altså dig og din mand kan vel bare sidde og snakke. I behøver vel ikke sidde og lave small talk med andre i ikke bryder jer om.

Anmeld Citér

7. september 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Ah jeg synes det er frusterende det her, ja vi voksen kan ikke sammen, men børnene leger sådan okay med hinanden 

hvorfor kommentarer noget spørgsmålet ikke var om?

Så lad være med at snak sammen, lad ungerne hygge sig og sid og hyg jer i hvert jeres hjørne eller  sig nej tak eller send ungerne på ferie...

Det er jo ikke tvang at i skal med

Anmeld Citér

7. september 2019

Carina:-)

Hvorfor tage med på den ferie ?

Selv om de inv er det jo okay at sige nej tak- især hvis det er så træls at være sammen at der er en risiko for at ferien bliver ødelagt for alle. 

Jeg har også familiemedlemmer jeg på ingen måder har noget til fællse med,og nogen jeg slet ikke kan lide. 

Men så opfører jeg mig ( relativt) voksent ,og høfligt så alle kan holde det ud den tid det står på . 

Så enten nej tak- eller ja tak og så husker man at man er voksen og opfører sig derefter . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.