Sammenbragt familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
13 svar
14 synes godt om
7. september 2019

Anonym trådstarter

Jeg gider ikke skrive i detailer da måske er nogle af de nævnte herinde? men vi er en kæmpe stor sammenbragt familie og vi kan ikke sammen vi er ikke intressert i hinanden 

Men vi skal på ferie sammen hvad kan jeg gøre at skabe en gode steming? Der er en masse børn  

Spil gider de andre ikke har prøvet mange gange hvad andet???  

vi skal være sammen de antal dage vi kan luge så godt få det meste ud af det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2019

Janet1989

Hmm hvor mange personer er i ? Og hvad er den primære alder på de deltagende ? Er det to skilsmissefamilier med hver deres børn eller ? 

Anmeld Citér

7. september 2019

Janet1989

Og hvis i ikke kan sammen / har interesse i den anden familie - hvorfor skal i så på ferie sammen? 

Anmeld Citér

7. september 2019

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Hmm hvor mange personer er i ? Og hvad er den primære alder på de deltagende ? Er det to skilsmissefamilier med hver deres børn eller ? 

Yes to skillesmæsse familier sammen - ja men en er nyfødt og op til 10 år 

Anmeld Citér

7. september 2019

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Og hvis i ikke kan sammen / har interesse i den anden familie - hvorfor skal i så på ferie sammen? 

Fordi de invitere ???? Når jeg snakker rundt omkring med min omgangskreds er det altid det billede vi hører at de ikke har det fedeste forhold til deres pap søskende ....

og JO!!!!! Der er selvfølge forskel! Nogle elsker hinanden og er blevet bedste familie - men sådan er det desværre ikke her 

Anmeld Citér

7. september 2019

Janet1989

Måske besøge museer, eller forlystelsespark eller andre seværdigheder ? Nu ved jeg ikke om det er i udlandet eller i dk , men hvis det er i dk og evt noget sommerhus-halløj, så tag ud og se på de lokale seværdigheder ... 

Anmeld Citér

7. september 2019

Janet1989

Bare rolig - jeg var også i en sammenbragt familie engang (min mor fandt sammen med en gut der havde tre børn) og de tre børn brød sig sgu ikke om hverken mig eller min mor .. min mor er så heller ikke sammen med ham mere ... men de prøvede også desperat at få os børn til at “kunne med hinanden” ... 

Anmeld Citér

7. september 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg gider ikke skrive i detailer da måske er nogle af de nævnte herinde? men vi er en kæmpe stor sammenbragt familie og vi kan ikke sammen vi er ikke intressert i hinanden 

Men vi skal på ferie sammen hvad kan jeg gøre at skabe en gode steming? Der er en masse børn  

Spil gider de andre ikke har prøvet mange gange hvad andet???  

vi skal være sammen de antal dage vi kan luge så godt få det meste ud af det 

hvor mange børn mellem 0 og 10 år snakker vi om? 

Hvad har de af interesser? Hvor skal I være henne? Har I sat jer ned og snakket med børnene? hvor længe har I været sammen?? 

Det er ikke let for børn at mor/far får en ny partner, og denne partner har børn, så hvis I ikke kan sammen overhovedet, er det så virkelig så smart at tage på ferie allerede? (undre mig bare) 

Ellers ville jeg se hvad der var i nærheden, zoo, legelande.. 

Anmeld Citér

7. september 2019

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Fordi de invitere ???? Når jeg snakker rundt omkring med min omgangskreds er det altid det billede vi hører at de ikke har det fedeste forhold til deres pap søskende ....

og JO!!!!! Der er selvfølge forskel! Nogle elsker hinanden og er blevet bedste familie - men sådan er det desværre ikke her 

Men man kan jo sige nej tak? Hvis ingen i bung og grund gider hinanden og hygger sig med at være sammen?

Anmeld Citér

7. september 2019

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Men man kan jo sige nej tak? Hvis ingen i bung og grund gider hinanden og hygger sig med at være sammen?

Ah jeg synes det er frusterende det her, ja vi voksen kan ikke sammen, men børnene leger sådan okay med hinanden 

hvorfor kommentarer noget spørgsmålet ikke var om?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.