Termostøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2019

Babilooo

Babyklar87 skriver:

Tak, men der er et behov for termostøvler. Almindelig vinterstøvler holder simpelthen ikke godt nok, til de våde vintre vi har nogle gange. De er gennemblødt i løbet af morgenen og han skal kunne være ude hele dagen. 

Sidste år kæmpede vi temmelig meget med hans vinterstøvler fordi de simpelthen ikke holdt tæt, men da han var nybegynder i at gå, var det selvfølgelig ikke optimalt med termostøvler. Og det er næsten uanset hvilken almindelig vinterstøvle du køber, så holder de ikke vand ude. 

Men det afhænger altså af mærket. Jeg har brugt Viking og Ecco. Der er også termosål i osv. De koster en hel del - ca 800-900 kr men jeg har aldrig - som i aldrig fået våde eller kolde fødder med hjem

ville aldrig bruge termostøvler en hel sæson - og det anbefalede de heller ikke i butikkerne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2019

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Tjullehej skriver:

Men det afhænger altså af mærket. Jeg har brugt Viking og Ecco. Der er også termosål i osv. De koster en hel del - ca 800-900 kr men jeg har aldrig - som i aldrig fået våde eller kolde fødder med hjem

ville aldrig bruge termostøvler en hel sæson - og det anbefalede de heller ikke i butikkerne

Som sagt har jeg prøvet alverdens og jeg har ikke sparet. 

Han får også almindelig vinterstøvler, så selvfølgelig skal han ikke kun gå i termostøvler. Det er 3. barn i rækken og synes efterhånden at jeg har prøvet adskillige slags vinterstøvler. Men i vildt snevejr/regn holder de ikke tørre hele dagen

Anmeld Citér

4. september 2019

Carina:-)

Babyklar87 skriver:

Som sagt har jeg prøvet alverdens og jeg har ikke sparet. 

Han får også almindelig vinterstøvler, så selvfølgelig skal han ikke kun gå i termostøvler. Det er 3. barn i rækken og synes efterhånden at jeg har prøvet adskillige slags vinterstøvler. Men i vildt snevejr/regn holder de ikke tørre hele dagen

Det gør de heller ikke her når han er i skoven - hvad han er hver 2 uge med hans bh grp.

Bh har direkte bedt om at børnene har termo på  ( i god kvalitet) hver 2 uge når de er i skoven .

At du giver ham termo på i få timer en gang imellem tænker jeg ikke skader mere end at gå rundt i våde støvler og strømper. 

Her bruger vi ecco og angulus og de formår heller ikke at holde tørre en hel dag i en vandpyt - som jo 90% af tiden er den danske vinter. 

Så ja køb et par i god kvalitet ,og skift imellem dem og en god vinter tex støvle - 

Anmeld Citér

4. september 2019

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Carina:-) skriver:

Det gør de heller ikke her når han er i skoven - hvad han er hver 2 uge med hans bh grp.

Bh har direkte bedt om at børnene har termo på  ( i god kvalitet) hver 2 uge når de er i skoven .

At du giver ham termo på i få timer en gang imellem tænker jeg ikke skader mere end at gå rundt i våde støvler og strømper. 

Her bruger vi ecco og angulus og de formår heller ikke at holde tørre en hel dag i en vandpyt - som jo 90% af tiden er den danske vinter. 

Så ja køb et par i god kvalitet ,og skift imellem dem og en god vinter tex støvle - 

Tak, er glad for at møde forståelse fra en mor til et udebarn. 

Og nej det er ikke optimalt at gå med våde sko og strømper. 

Og som jeg også har skrevet et i tidligere indlæg, så får han altså også almindelige gode vinterstøvler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.