Termostøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
13 svar
14 synes godt om
4. september 2019

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Hej 

Har I et godt forslag til termostøvler? 

Jeg kan finde en masse termostøvler i forskellige prisklasser, men det er selvfølgelig kvaliteten jeg går op i. 

De skal kunne holde de små  fødder varme, være okay at gå i og gerne kunne holde en vintersæson. 

Er der nogle I foretrækker frem for andre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2019

Carina:-)

Jeg er mest glad for Bisgaard - de sidder godt,og er nærmest uopslidelige. 

Mener de koster omkring 400 til fuld pris-men mange sælger allerede nu tilminus 20 procent rundt omkring på nettet . 

Anmeld Citér

4. september 2019

Babyklar87

Carina:-) skriver:

Jeg er mest glad for Bisgaard - de sidder godt,og er nærmest uopslidelige. 

Mener de koster omkring 400 til fuld pris-men mange sælger allerede nu tilminus 20 procent rundt omkring på nettet . 

Tak, dem har jeg også kigget på. Ja det er selvfølgelig også vigtigt at de sidder godt. 

De er meget ude i den dagpleje han går i og det er derfor vigtigt at de små fødder kan holde ud at gå i dem. 

Anmeld Citér

4. september 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Vis han kun går i dagpleje ville jeg aldrig købe termistøvler da så små børn bare har brug for en sko der sidder godt på foden. 

Jeg ville i stedet købe en god vinterstøvle da de sider bedere og små børn har nemmere ved at gå i dem. 

Anmeld Citér

4. september 2019

Soonmom

Enig med Anna. 

Vi har aldrig brugt termostøvler men gået direkte fra kondisko til vinterstøvler. 

Hvis du ikke vil det ville jeg hellere købe efterårssko med goretex, gummi/termo støvler bør aldrig været primære sko, da de virkelig er dårlige ergonomisk 

Anmeld Citér

4. september 2019

Babyklar87

anna111 skriver:

Vis han kun går i dagpleje ville jeg aldrig købe termistøvler da så små børn bare har brug for en sko der sidder godt på foden. 

Jeg ville i stedet købe en god vinterstøvle da de sider bedere og små børn har nemmere ved at gå i dem. 

Tak, men der er et behov for termostøvler. Almindelig vinterstøvler holder simpelthen ikke godt nok, til de våde vintre vi har nogle gange. De er gennemblødt i løbet af morgenen og han skal kunne være ude hele dagen. 

Sidste år kæmpede vi temmelig meget med hans vinterstøvler fordi de simpelthen ikke holdt tæt, men da han var nybegynder i at gå, var det selvfølgelig ikke optimalt med termostøvler. Og det er næsten uanset hvilken almindelig vinterstøvle du køber, så holder de ikke vand ude. 

Anmeld Citér

4. september 2019

Babyklar87

Soonmom skriver:

Enig med Anna. 

Vi har aldrig brugt termostøvler men gået direkte fra kondisko til vinterstøvler. 

Hvis du ikke vil det ville jeg hellere købe efterårssko med goretex, gummi/termo støvler bør aldrig været primære sko, da de virkelig er dårlige ergonomisk 

Han får også vinterstøvler, men de er ude stort set hele dagen og er nødt til at have noget der kan holde vand ude. 

Anmeld Citér

4. september 2019

Soonmom

Babyklar87 skriver:

Tak, men der er et behov for termostøvler. Almindelig vinterstøvler holder simpelthen ikke godt nok, til de våde vintre vi har nogle gange. De er gennemblødt i løbet af morgenen og han skal kunne være ude hele dagen. 

Sidste år kæmpede vi temmelig meget med hans vinterstøvler fordi de simpelthen ikke holdt tæt, men da han var nybegynder i at gå, var det selvfølgelig ikke optimalt med termostøvler. Og det er næsten uanset hvilken almindelig vinterstøvle du køber, så holder de ikke vand ude. 

Vi har aldrig haft problemer med at vinterstøvler ikke holder vand(vi bruger ecco) 

Anmeld Citér

4. september 2019

Babyklar87

Soonmom skriver:

Vi har aldrig haft problemer med at vinterstøvler ikke holder vand(vi bruger ecco) 

Vi har igennem årene prøvet alverdens mærker, det sidste var også ecco. Det er sådan en udedagpleje og de er ude fra morgen til eftermiddag. 

Anmeld Citér

4. september 2019

anna111

Profilbillede for anna111
Babyklar87 skriver:

Det problem har jeg aldrig haft og vores dagpleje dengang var osse ude både formiddag og eftermiddag her brugte jeg superfit vinterstøvler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.