hejsa. jeg har brug for at lette mit hjerte men kan godt blive langt og rodet for skriver på mobilen.
Sagen er den min mand og jeg igennem 10 år er i fertilitetsbehandling pga mig min mens er så uregelmæssig er lige pt på dag 60 men med sindsyge pms tegn (ved jeg ikke er gravid) sagen er den vi startet i behandling og havde vores første iui i juli som desværre ikke lykkes fordi de ikke kunne få foliklerne til at danne sig da jeg ikke tåler hormoner(leversygdom) så endt jeg først på hormoner halvejs i cyklus da jeg ville give det et try.... min lever har efterfølgene ikke haft det særlig godt min levertal har været forhøjet hvilket de ikke har været i flere år. jeg blev ikke stimuleret særlig meget 37.5 i 3 dage og 112 i 7 dage.... men eftersom det ikke lykkes i første forsøg og min umulige krop så valgt lægen at vis vi skal lykkes med graviditet så Ivf vejen frem men det betyder så også at jeg skal stimuleres fra dag 1 og med en hel del mere hormoner. jeg har hele tiden haft den der jeg gør alt hvad der skal til maske på!!! men nu jeg faktisk i tvivl om jeg tør.. vi skal på skole i ivf i næste uge men overvejer stærkt og aflyse for bliver virkelig helt ude af den lige nu... ønsker jeg virkelig og gå igennem et værre forløb ind iui var jeg havde det så træls af hormonerne og tog næsten 5 kg på af hormonerne jeg havde hovedpine og voldsomt ondt så jeg ikke kunne arbejde i næsten 2 uger... der jo ingen garanti i det her det ikke sikkert det lykkes men en ting er sikkert jeg forgifter min krop med hormonerne.... jeg ønsker virkelig et barn mere ind noget andet men samtidig så er jeg faktisk måske heller ikke helt så villig til at smadre mig selv for noget der kun er en chance for lykkes... jeg føler mig så egoistisk for manden ønsker også børn i stor grad.. ville ønske det ikke skulle være så hårdt og vi ved vi aldrig kan lave en selv for jeg har ikke æl..... er her andre som simpelhent har hoppet fra pga konsekvensen ved så hård behandling.... jeg frygter bare også vis jeg hopper fra at jeg så ligger som gammel på plejehjemmet og fortryder jeg valgt familie fra... ja der er adoption men det ved vi at vi aldrig ville blive godkendt til.
Anmeld
Citér