disney on ice

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Nogle der har været inde med deres mindre børn og se dette? Jeg har lige købt billetter til min 4årig og 5årig til julegave da de begge ønsked sig dette.

Men nu læser jeg flere steder at det er dårligt og alt for mange mennesker og tingene der inde er alt for dyre?

Kan det virkelig passe eller er der nogle der har gode oplevelser der fra osse?

Og nogen der ved om man må tage slik med ind selv evt?

Har jeg bare lige spildt for mig vanvittigt mange penge? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2019

Mamman

Profilbillede for Mamman

Vi var derinde for et par år siden. Showet var rigtig flot/godt, men vi købte absolut ingenting. En popcorn kostede 100 kr. Det var sindsygt dyrt alt sammen. 

Men som sagt showet var godt

tror ikke du må tage noget med ind selv

Anmeld Citér

28. august 2019

Anonym

anna111 skriver:

Nogle der har været inde med deres mindre børn og se dette? Jeg har lige købt billetter til min 4årig og 5årig til julegave da de begge ønsked sig dette.

Men nu læser jeg flere steder at det er dårligt og alt for mange mennesker og tingene der inde er alt for dyre?

Kan det virkelig passe eller er der nogle der har gode oplevelser der fra osse?

Og nogen der ved om man må tage slik med ind selv evt?

Har jeg bare lige spildt for mig vanvittigt mange penge? 

Jeg var ikke imponeret, det bliver hurtigt de samme gentagelser. Alt var sindssygt dyrt, en stor popcorn kostede 130 kr (kan godt være, at den "kun" koster 100 kr nu), en brikjuice 20 kr osv.

Vi gør det ikke igen, så hellere en tur i biografen eller legeland.

Anmeld Citér

28. august 2019

Linemor93

Profilbillede for Linemor93

Min datter elskede showet! Popcorne osv var rigtig dyrt, men det var bestemt oplevelsen værd☺️

Anmeld Citér

28. august 2019

anna111

Mange tak for jeres svar 

Er glad for at det ikke er alle der syntes det er spildte penge. 

Og nu er jeg osse lidt mere forberedt på priserne så må jeg sørger for at spare lidt mere op inden vi tager af sted så de kan få en popcorn og juce og så kan jeg osse forberede dem på at de ikke bare må få en hel masse 

Anmeld Citér

29. august 2019

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Vi var i Herning og se det da min mindste var 5 år. Hun elskede showet og var slet ikke til at komme i kontakt med, hun sang med på sangene og sad med store øjne  Det var rigtig dyrt at købe noget ved Disney boderne men vi købte en pose slik ved centrets egen kiosk og det var lidt mere humane priser.

Anmeld Citér

29. august 2019

anna111

solskinsliv skriver:

Vi var i Herning og se det da min mindste var 5 år. Hun elskede showet og var slet ikke til at komme i kontakt med, hun sang med på sangene og sad med store øjne  Det var rigtig dyrt at købe noget ved Disney boderne men vi købte en pose slik ved centrets egen kiosk og det var lidt mere humane priser.

Okay mange tak for svar 

Vi skal også så Herning og se det måtte man godt købe i deres eget center? Troede kun man måtte købe fra Disney når man var der  men det vil jeg da benytte mig af vis det stadig er muligt 

Anmeld Citér

29. august 2019

Fru Jørgensen

Vi så det sidste år, og for barnet var showet alle pengene værd. Hun taler stadig om det. Men ja, ALT er dyrt derinde hvis man køber det i Disneyboderne. Vi var nærrige og købte en tom Disneykop og derefter købte vi en sodavand i ståstedets egen “bar”, det blev ca 80kr samlet, og så var der en halv sodavand til mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.