Anonym skriver:
Hej! Jeg har brug for nogle gode råd.
sagen er den at jeg har de sidste 6 mdr. Været ansat som vikar. I mandags fik jeg endelig efter at have rykket for det svar på om jeg kunne blive fastansat. Og det kunne jeg! Tirsdag stod jeg med en positiv graviditets test.. eller rettere 3
vi havde besluttet at gå igang med pb 2 ligemeget om jeg blev fastansat eller ej og så var den der sgu i første hug. Keg skal en af de kommende uger have sagt det til min chef og jeg er allerede dødnervøs for hans reaktion efter som jeg pressede på for en afgørelse mht. Min stilling og fordi det er så kort tid efter jeg blev fastansat
Hvad skal jeg dog sige?! Jeg er i syv sind. Skal jo ikke undskylde for en graviditet men har det lidt som om jeg har taget ham ved næsen 
Har din chef oprettet en “ekstra stilling”, som der måske ikke helt er brug for, så du kunne blive fastansat ?.
Hvis ja, synes jeg, du burde være ærlig om graviditeten nu og lade chefen selv afgøre om han/hun så vil beholde dig.
Havde jeg været chef og var blevet presset til en afgørelse nu (som du selv skriver), så havde jeg nok følt mig taget rimeligt meget taget ved numsen af min medarbejder.
Men tillykke med graviditeten
Anmeld
Citér