Jeg læser pt, men før arbejdede jeg 7-15.30 og var alene med 2 unger
Jeg handlede kun 1 gang i ugen i weekenden, lavede madplan - gerne sådan at hverdagene var retter til 2 dage ad gangen, så vi fx tirsdag og torsdag kun skulle varme maden op
Rengøring i hverdagene var sparsomt, højest en støvsugning i de værste rum og en klud over bordene og køkkenet. Så måtte badeværelser, vindueskarme, gulvvask osv vente til weekend
Jeg var træt når vi kom hjem! Men mine børn har heldigvis aldrig klaget over at vores familietid i hverdagen ofte foregik i en bunke af os alle 3 i sofaen, en kaffekop til mig, og så enten bare hyggesnak, læse højt eller se en tegnefilm.
man behøver ikke være super duper overskudsagtig en onsdag kl 17, for at være der for sine børn
heldigvis
Ift samvittighed. Tja. Jeg kunne ikke gøre så meget ved det. Jeg arbejdede helt alm fuld tid inden for mit fag, hvor der ikke er betalte pauser nogen steder eller mulighed for flex. Så der var ingen alternativer, uden at skifte branche
ja det var lange dage, men huslejen skulle jo betales og der skulle mad på bordet osv, og der var kun en til at gøre det.
Og mine børn var heldigvis altid glade både ved aflevering og afhentning.
Anmeld
Citér