tortilla chips (total ligegyldigt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Nadi

Ja jeg havde trang til tortilla chips og vidste at vi havde nogle i vores kasse. Og min søde mand henter dem til mig og så er de med CHILLI  Og det er bad combo med min halsbrand og så synes jeg bare ikke de er særlig gode. ØBØV, det er jo sådan lidt som at glæde sig til et varmt bad og der så kun er koldt vand i hanen... En flad fornemmelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Tikki

arhh øv øv - drik mælk, det hjælper . I øvrigt skal lige høre om du også er på facebook? Jeg tror nemlig vi har en fælles bekendt hvis det altså er dig, jeg kan se, har skrevet derinde 

Anmeld

21. oktober 2009

Nadi

Jeanette skriver:

arhh øv øv - drik mælk, det hjælper . I øvrigt skal lige høre om du også er på facebook? Jeg tror nemlig vi har en fælles bekendt hvis det altså er dig, jeg kan se, har skrevet derinde 

Jamen det er jeg, mit fulde navn er Nadia Rothmann Bartholin. Hvem er vores potentielle fælles ven

Anmeld

21. oktober 2009

Tikki

Gitte Møller - det er min venindes lillesøster  

Anmeld

21. oktober 2009

Nadi

Jeanette skriver:

Gitte Møller - det er min venindes lillesøster  

Så lige dit svar på fb. Har også svaret hvis du ikke har set det. Men det er bare så mystisk, hvor lille verden faktisk er.

Anmeld

21. oktober 2009

ivfmarie

Tak søtte!

Nu fik JEG lyst til chips.. og vi ingen - ikke engang med chilismag .........

Anmeld

21. oktober 2009

Mary

Tortillia chips er rent faktisk det eneste i denne graviditet jeg sådan har oplevet kunne få det til at vende sig i min mave bare lugten af det  Sorry! Forkælede ellers min mand med det i sidste uge, stod og lavede guacamole, salsa og hele svineriget, og så viste det sig at jeg overhovedet ikke kunne være i samme rum mens han spiste det! Fedt hva?!  ....bare det at ovnen stod åben  

Nå men øøøøhm, håber det hjalp på trangen, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.