Mælkebøtten1990 skriver:
hej med jer
jeg er gravid (kun 4+4) og jeg skal til en del arrangementer de næste par måneder. En koncert med veninde, fødselsdag med en flok veninder og “tøseaften”, hvor vin ALTID indgår. Dem som kender mig ved, at jeg elsker vin og sjældent takker nej. Så jeg spekulerer meget over, hvordan det dog skal lykkes mig at hemmeligholde det de første tre måneder. For jeg ønsker ikke at fortælle det før.
Har I nogle gode tips?
hvad gjorde I, når I sad i selskaber/fest/koncert? Kunne virkelig godt bruge nogle råd, så jeg forhåbentlig ikke afsløres af alle 

jeg tænkte at jeg eventuelt kunne tage et enkelt glas, hvis jeg ikke kan slippe udenom, men det har jeg lidt dårlig samvittighed over, gjorde I det? 
Køb en flaske vin med skrue låg, hæld det ud, og køb en falske alkohol fri vin, og hæld det over i. 
De er røv dårlige de alkohol frie vine, så bland evt. Lidt Faxe kondi i 
hvis de vil undre sig over, at du har medbragt vin, så si’ at du er blevet vild med den, og gerne ville havde den ♀️
Vi var til nytårs fest, med en del, da jeg var 8 uger henne (ingen vidste noget) der drak jeg Faxe kondi af et vin glas hele aften, ingen lade mærke til noget 
Anmeld
Citér