At skjule graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2019

Janet1989

Sig det som det er det kunne jo være at du fik brug for en skulder, HVIS det evt skulle gå galt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2019

Mælkebøtten1990

Jeg har fortalt det til en enkelt nær veninde, jeg er ikke interesseret i at et helt selskab skal vide det, før jeg selv er klar til at fortælle det offentligt så jeg går all in på at skjule det, det kommer ikke alle ved 

Anmeld Citér

18. august 2019

M O R til J Vega

Mælkebøtten1990 skriver:

hej med jer  jeg er gravid (kun 4+4) og jeg skal til en del arrangementer de næste par måneder. En koncert  med veninde, fødselsdag med en flok veninder og “tøseaften”, hvor vin ALTID indgår. Dem som kender mig ved, at jeg elsker vin og sjældent takker nej. Så jeg spekulerer meget over, hvordan det dog skal lykkes mig at hemmeligholde det de første tre måneder. For jeg ønsker ikke at fortælle det før. 

Har I nogle gode tips? hvad gjorde I, når I sad i selskaber/fest/koncert? Kunne virkelig godt bruge nogle råd, så jeg forhåbentlig ikke afsløres af alle 

jeg tænkte at jeg eventuelt kunne tage et enkelt glas, hvis jeg ikke kan slippe udenom, men det har jeg lidt dårlig samvittighed over, gjorde I det?  

Køb en flaske vin med skrue låg, hæld det ud, og køb en falske alkohol fri vin, og hæld det over i. 

De er røv dårlige de alkohol frie vine, så bland evt. Lidt Faxe kondi i 

hvis de vil undre sig over, at du har medbragt vin, så si’ at du er blevet vild med den, og gerne ville havde den ����‍♀️

Vi var til nytårs fest, med en del, da jeg var 8 uger henne (ingen vidste noget) der drak jeg Faxe kondi af et vin glas hele aften, ingen lade mærke til noget 

Anmeld Citér

18. august 2019

Mælkebøtten1990

Jeg har faktisk her i weekenden været henne og købe både alkoholfri rose og hvidvin. Og så har jeg to tomme flasker stående, som jeg kan fylde over i med skruelåg  jeg har ikke smagt dem endnu (øv havde ellers håbet de mindede lidt om alm vin ), måske jeg skal prøve med Faxe kondi så

Anmeld Citér

19. august 2019

kamikaze

Mælkebøtten1990 skriver:

hej med jer  jeg er gravid (kun 4+4) og jeg skal til en del arrangementer de næste par måneder. En koncert  med veninde, fødselsdag med en flok veninder og “tøseaften”, hvor vin ALTID indgår. Dem som kender mig ved, at jeg elsker vin og sjældent takker nej. Så jeg spekulerer meget over, hvordan det dog skal lykkes mig at hemmeligholde det de første tre måneder. For jeg ønsker ikke at fortælle det før. 

Har I nogle gode tips? hvad gjorde I, når I sad i selskaber/fest/koncert? Kunne virkelig godt bruge nogle råd, så jeg forhåbentlig ikke afsløres af alle 

jeg tænkte at jeg eventuelt kunne tage et enkelt glas, hvis jeg ikke kan slippe udenom, men det har jeg lidt dårlig samvittighed over, gjorde I det?  

Hvis du er ude kan du alliere dig med bartenderen om at give dig noget alkoholfrit der ligner. Jeg var til ølsmagning den dag jeg testede positiv, og bartenderen var enormt sød til at finde alternativer.

Anmeld Citér

19. august 2019

M O R til J Vega

Mælkebøtten1990 skriver:

Jeg har faktisk her i weekenden været henne og købe både alkoholfri rose og hvidvin. Og så har jeg to tomme flasker stående, som jeg kan fylde over i med skruelåg  jeg har ikke smagt dem endnu (øv havde ellers håbet de mindede lidt om alm vin ), måske jeg skal prøve med Faxe kondi så

Altså min datter er lige fyldt 2, så det er noget tid siden jov, at jeg var gravid og drak alkohols fri vin i ny og næ.  Så måske er de blevet bedere

Men den fra super Brugsen var den “bedste” synes jeg 

Anmeld Citér

20. august 2019

Mælkebøtten1990

Har lige smagt på roséen, føj for den hvor det smager skal vist have købt noget at fylde , så smagen bliver en smule bedre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.