Mælkebøtten1990 skriver:
Tak for svar
må helt sikkert også benytte mig af at være “chauffør”. Men til to af arrangementerne vil det ikke være nødvendigt at køre, bl.a. koncerten som er om 2 uger
jeg tænkte jeg måske kunne få dåser, (så man ikke ser igennem) og så lade som om jeg drikker og hælde det ud løbende, da det er udenfor.
Men er det i krus, bliver det godt nok svært
jeg må forsøge
måske de har alkoholfri øl, så jeg kan bestille det uden hun ænser det 
Eller bestil andet en øl! Sidst vi var til koncert, solgte de rom og cola og en drink med noget gin. Hvis i kan det, kan du nemt bestille uden alkohol i baren og så bare lade som om
Til private ting, så sig du skal køre og så bare vær hele aftenen om et glas vin eller som en anden siger, hæld lidt ud når ingen kigger
til et enkelt arrangement kan du jo også undskylde dig med noget sygdom, mega hovedpine eller lign. Bare ikke til alle ting i skal, hvis det er meget de samme mennesker, så bliver det for tydeligt
Hvis de ved i prøver at lave en baby, kan du jo også sige at du er utålmodig og simpelthen sætter alle sejl ind på projektet nu, og det indebærer sund kost, ingen alkohol osv for at øge chancerne så meget som muligt
så tænker de nok du er skør, men det er okay
Anmeld
Citér