4 års aldrene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
8 svar
2 synes godt om
14. august 2019

Anonym trådstarter

Sikkert en absolut forfærdelig alder 

Alle snakker om 2 år og 3 års aldrene men det er ikke noget som helst imod den svingende humør 4 års vi har nu 

Er jeres 4 årig ligesom vores:

kan intet kan pludselig ikke tage tøj på eller sko på osv.

meget svingede humør 

ond ved hans lille søster 

Kan blive så sindsyg vred virkelig 

mega bange for at blive ydmyget ( skriger ofte ikke grin ad mig) det har aldrig noget gjort

osv osv 

er dette bare normale 4 årig????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2019

Miti's mama

Anonym skriver:

Alle snakker om 2 år og 3 års aldrene men det er ikke noget som helst imod den svingende humør 4 års vi har nu 

meget svingede humør 

mega bange for at blive ydmyget ( skriger ofte ikke grin ad mig) det har aldrig noget gjort

osv osv 

Min pige er også 4 og det er nøjagtig samme opførsel. Inklusive smække med døren og smide sig på sengen som en Disney prinsesse  det er helt normalt

Anmeld Citér

14. august 2019

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Min pige er også 4 og det er nøjagtig samme opførsel. Inklusive smække med døren og smide sig på sengen som en Disney prinsesse  det er helt normalt

Fedt dejligt det er normalt han skal også ha lov at udvikle sig som han skal 0-6 år er det rene udviking i hjernen - Men synes bare aldrig jeg ha hørte noget om 4 år

kun om 2 år og 3 år 

Anmeld Citér

14. august 2019

serinasmor

14. august 2019

Missyou

Jeg har en på 3 og en på 5. Jeg tror ikke så meget det handler om alder men mere personlighed. Da min ældste var 2, og vi synes han var en lille umuligus blev vi enige om det nok bare var the terrible Two’s som nogle kalder du. Så blev han 3- så var han nok bare en treenager ☺️ Så blev han 4, men voksede altså ikke fra det- tværtimod. Nu er han så 5, og han opfører sig ofte værre end nogensinde før. Vi har mange kampe med ham hver eneste dag. Ikke længere problemer med tøj og sko osv som da han var yngre, men han driller sin lillebror rigtig rigtig meget og hører meget lidt efter. 

Han er generelt bare en dreng med meget stort D. 

Den yngste er 3 1/2 og han er langt mere mild og vi har endnu ikke haft sådan en hård periode med ham.. ☺️

Anmeld Citér

14. august 2019

Miti's mama

Anonym skriver:

Fedt dejligt det er normalt han skal også ha lov at udvikle sig som han skal 0-6 år er det rene udviking i hjernen - Men synes bare aldrig jeg ha hørte noget om 4 år

kun om 2 år og 3 år 

Tror det er meget med at lære at håndtere følelser og temperament. 

Anmeld Citér

14. august 2019

iMama

Har samme udfordringer med min søn på 4 

Anmeld Citér

14. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Samme her.... Hader den alder.. og ja, jeg tror det er alderen det gør de, for storebror var på samme måde, men det er gudskelov gået i sig selv igen! Han er 7 nu og ganske fornuftig i de fleste situationer. 

Anmeld Citér

14. august 2019

AnoMor

Anonym skriver:

meget svingede humør 

osv osv 

Min 4 årige er stik modsat. Alt er bare kan selv - vil selv. Men han er også blevet meget mere bestemt og man skal sige tingene en milliard gange til ham nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.