I Sense handler det om, at du spiser en håndfuld protein, en håndfuld kulhydrat og to håndfulde grøntsager og lidt godt/sundt fedt som fx mandler, avokado eller ost. Du kan også vælge at spise lidt sauce til din aftensmad eller gemme dit fedt og tage et stykke mørk chokolade (70%) om aftenen. Pepsi Max og andre 0 kcal drikke er ok. Jeg laver nogle gange iskaffe, hvis jeg er lækkersulten, og så putter jeg en lille smule sødemiddel i. Hvis det er helt slemt, så spiser jeg en lille sodavandsis.
De tre håndfulde er det du må spise på en dag. Der er ingen mellemmåltider eller snacks om aftenen. De første 14 dage skal manholde sig til de tre måltider, efter de 14 dage må man bruge lidt frugt i de to grøntsagshåndfulde og også dele spisekasserne hele op.
På Sense er der ikke noget der er forbudt. Der er noget, der er usmart, og en af grundtankerne er, at hvis man har spist et stykke kage fordi man har været inviteret ud, så skal man lukke den spisekasse og tilbage på sporet uden at give sig selv dårlig samvittighed, for man skal også kunne leve sit liv, og ja, der er fødselsdage altså en del af det.
Håber du kunne bruge det til lidt. Som de andre også skriver, så søg på Sende kost på Youtube, der er en del videoer.
Anmeld
Citér