Sense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
20 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2019

Anonym trådstarter

Hej derude

Er der nogle af jer der har erfaring med sensekost? Min mand og jeg vil gerne prøve at smide lidt overflødige kilo der er røget på igennem årene

Vi er en halvtravl familie med to fuldtidsjob og 3 børn samt deres fritidsinteresser og far har sammenlagt 2,5 timers transport til og fra arbejde dagligt. 

Jeg ved ikke helt hvad jeg søger, men måske lidt hjælp til at komme igang, så det føles overskueligt.

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej derude

Er der nogle af jer der har erfaring med sensekost? Min mand og jeg vil gerne prøve at smide lidt overflødige kilo der er røget på igennem årene

Vi er en halvtravl familie med to fuldtidsjob og 3 børn samt deres fritidsinteresser og far har sammenlagt 2,5 timers transport til og fra arbejde dagligt. 

Jeg ved ikke helt hvad jeg søger, men måske lidt hjælp til at komme igang, så det føles overskueligt.

På forhånd tak

Meld dig ind i gruppen på Facebook, der findes al information.

I kan spise det samme, som I plejer med få modifikationer og en anden fordeling 

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Meld dig ind i gruppen på Facebook, der findes al information.

I kan spise det samme, som I plejer med få modifikationer og en anden fordeling 

Jeg bruger ikke facebook, så det er ikke en mulighed

Anmeld Citér

5. august 2019

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Nu med én i skole og én i vuggestue
Anonym skriver:

Så kan du finde nogle korte videoer på YouTube der beskriver det, kigge på sensekost.dk og så findes der flere bøger. Grundbogen er super til at man kan lære principperne 

Anmeld Citér

5. august 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har tabt 25 kg med sense.  

Det jeg gjorde var, at skære alle grøntsager ud på forhånd osv. Så jeg bare skulle tage det, når det skulle bruges. 

Det er også super nemt, når man er ude, fordi det er så nemt at indrette tallerkenen  

Jeg er super glad for det! 

Anmeld Citér

5. august 2019

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Hej derude

På forhånd tak

www.sensekost.dk

her kan du finde opskrifter, intro videoer og alt anden generel information

Jeg har selv fulgt sense i 3 år (og gør det også her under min graviditet)

jeg har tabt 38 kg uden at dyrke motion ved siden af (bortset fra lidt mavebøjninger i ny og næ for at stramme op

sense er perfekt fordi det netop bare er almindelig mad som man senser

altså sørger for mere grønt, nøjes med 3 måltider om dagen (og JA, man er sulten i starten indtil kroppen har lært det)

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Rigtig ærgerligt, Suzy rådgiver nemlig direkte, hvis du er i tvivl.

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym trådstarter

Liland skriver:

www.sensekost.dk

her kan du finde opskrifter, intro videoer og alt anden generel information

Jeg har selv fulgt sense i 3 år (og gør det også her under min graviditet)

jeg har tabt 38 kg uden at dyrke motion ved siden af (bortset fra lidt mavebøjninger i ny og næ for at stramme op

sense er perfekt fordi det netop bare er almindelig mad som man senser

altså sørger for mere grønt, nøjes med 3 måltider om dagen (og JA, man er sulten i starten indtil kroppen har lært det)

Godt gået!  38kg! 

Må jeg spørge om hvor meget du vejede da du startede med sense? Og hvad var dit BMI? 

Har det været dyrt at starte op, eller er det ganske enkelt helt almindelig måltider som vi spiser nu, bare med småjusteringer? 

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym trådstarter

Tullemoar skriver:

Jeg har tabt 25 kg med sense.  

Det jeg gjorde var, at skære alle grøntsager ud på forhånd osv. Så jeg bare skulle tage det, når det skulle bruges. 

Det er også super nemt, når man er ude, fordi det er så nemt at indrette tallerkenen  

Jeg er super glad for det! 

Over hvor længe tabte du 25 kg? Jeg tænker at kroppen også helst skal kunne følge med? Dyrkede du motion ved siden af?

Mit startmål er 15kg. Men gerne 10 mere end det, hvis jeg kan og det ikke er for “surt.”

Når du siger at du skar alle grøntsager ud på forhånd, hvad mener du så præcist? For en dag? Eller? 

Anmeld Citér

5. august 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Over hvor længe tabte du 25 kg? Jeg tænker at kroppen også helst skal kunne følge med? Dyrkede du motion ved siden af?

Mit startmål er 15kg. Men gerne 10 mere end det, hvis jeg kan og det ikke er for “surt.”

Når du siger at du skar alle grøntsager ud på forhånd, hvad mener du så præcist? For en dag? Eller? 

Jeg skar fx. Gulerødder, blomkål, peberfrugt osv. Og proppede i bøtter. til 2-3 dage  

Jeg tabte 25 kg på 8 mdr, men jeg løb også 3 gange om ugen og gik ret meget med barnevognen. Det var nemlig i min barsel  

jeg spiser stadigvæk efter sense, da det sidder i min rygrad, og det er dejligt, at det bare sidder der uden at tænke forfærdeligt meget over det. Det er nemlig det, som jeg godt kan lide ved sense.

Men bøgerne er et rigtigt godt udgangspunkt. Jeg har i hvert fald brugt mine bøger meget.

I starten drak jeg også meget te istedet for at småspise osv.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.