Jeg har skrevet her nogle gange og i har altid være så søde og hjælpsomme, så nu vil jeg forsøge igen. Undskyld hvis det bliver lidt rodet.
Kæmper med angst og depression, har gjort det i snart 6 år (måske faktisk allerede fra siden jeg var 14 år). Sagen er at det studie jeg er på nu (er i skp) har et virkelig dårligt arbejdsmiljø, og vores chef er ikke til at snakke med. Jeg har forsøgt flere gange at gå til hende (endda med min mand som bisidder sidste gang), men hun er så manipulerende og god til at snakke. (jeg er meget svag verbalt pga min angst.)
Nu filmen så knækket helt for mig, kan ikke længere huske noget og græder hele tiden. Får ikke engang gået med hunden mere, som ellers var en form for terapi for mig. Min psykolog og familie ønsker jeg skal blive sygemeldt og komme i behandling i psykiatrien. Det har jeg også indset er nødvendigt... Det har været så svært at tage det skridt.
Men nu er sagen den, at min læge er først tilbage fra ferie den 15/8 (har en tid samme dag.) men jeg kan simpelthen ikke møde på arbejde/skole i perioden indtil lægeerklæringen er på plads. Har idag/her til aften, skrevet en mail til min chef om at jeg bliver nødt til at sygemelde mig pga psyken, og at jeg ikke kan få papir på det før ovennævnte dato.
Men puha... Nu angsten gået helt amok. Er så bange for hendes respons imorgen... Kan slet ikke være i mig selv. Har kastet op to gange og ender nok med en sovepille for at få lidt ro. Tror simpelthen ikke jeg kan åbne hendes svar når det kommer. Hvad skal jeg gøre?
Har skrevet til min psykolog, har det bare så dårligt med at forstyrre hende så sent på aftenen. Men hun skrev at min mail var helt okay. Men puha....
Sorry det fylder bare så meget. Nogen der har prøvet noget lignende og kan fortælle mig det kommer til at gå okay trods alt.? 
Anmeld
Citér