Har følt mig i super form efter fødslen for 7 uger siden, har f eks slet ikke haft problemer med at holde på vandet, i modsætning til med første barn. Har dog haft en fornemmelse af et fremmedlegeme i skeden efter enkelte aktiviteter, men har ikke været særlig bekymret da jeg huskede samme fornemmelse fra forrige gang og der stoppede det af sig selv. Så jeg har endda prøvet lidt forsigtig styrketræning og en lille løbetur (har selvfølgelig også lavet knibeøvelser, og har netop haft fornemmelsen af at få godt fat). Har været til kontrol hos lægen, som sagde at jeg skulle knibe mere, men ikke nævnte noget om fremfald.
For et par dage siden prøvede jeg så at mærke efter hvad der gav den sjove følelse, og til min gru kan jeg mærke noget der buler ud ved skedeåbningen.
Jeg hiver fat i Birthe Bonde-klinikken når de åbner efter ferie på mandag, men i mellemtiden: Er der nogen der har erfaringer de er villige til at dele? Har nogen oplevet det samme og kunnet træne det bort? Og er der nogen der ved, om det er skadeligt at gå ture eller stå op i længere tid? Kan mærke at det er mere udtalt om aftenen, men det er vidst normalt.
Jeg føler mig som en kronidiot, og er bange for at have skadet mig selv.
Anmeld
Citér