Projekt baby nr 2 lige om lidt,wiie!(hygge indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2019

M O R til J Vega

Baby2017 skriver:

Lige nøjagtig! Vi holdte det helt hemmeligt til efter nf med min datter og regner med at holde det hemmeligt til det ikke kan skjules mere med nr. 2  

Jeg skal dog lige have helt styr på job situationen inden vi starter og regner med der bliver det lige om snart, så om vi når igang i august er jeg ikke sikker på 

Vi holdte det “også” hemmeligt til uge 14 efter kønscanning  nær familie vidste det omkring uge 8 vi vil også gerne holde det helt hemmelig til uge 14 igen, helst for alle 

ja det kan jeg godt forstå - til september så måske 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej igen 

Jeg har idag taget ægløsningsprøve og den var lidt positiv. Så har jeg i sat det i appen cule og den jeg havde ægløsnings for tre siden også. Hmm godt vi også havde sex der hehe. 

Vi venter til nf scanning med at fortælle folk og familien. 

Med vores 4 årige sagde vi det 15 uger henne og til min klasse på universitetet da jeg havde 3 mdr tilbage. Da det ikke kunne ses på mig.

Jeg blev færdig uddannet der og skulle holde tale. Selvom jeg tog kg på hehe jeg var 66bkg og sidste vægt var 90kg 

Anmeld Citér

30. juli 2019

M O R til J Vega

libramarie12 skriver:

Hej igen 

Jeg har idag taget ægløsningsprøve og den var lidt positiv. Så har jeg i sat det i appen cule og den jeg havde ægløsnings for tre siden også. Hmm godt vi også havde sex der hehe. 

Med vores 4 årige sagde vi det 15 uger henne og til min klasse på universitetet da jeg havde 3 mdr tilbage. Da det ikke kunne ses på mig.

Jeg blev færdig uddannet der og skulle holde tale. Selvom jeg tog kg på hehe jeg var 66bkg og sidste vægt var 90kg 

Uh det bliver spændende 

sejt gået, at I “kunne” holde det hemmeligt så længe  jeg selv tog kun 7 kg på fra start til slut, (manglende at tabe 500g 6 timer efter fødslen, så vejede jeg det samme som før jeg blev gravid) og fik først en lille bitte bule da jeg var 6 måneder henne, lige inden jeg fødte kunne man stadig ikke se bagfra at jeg var gravid 

jeg spændt på anden gang, det siges jo det ses hurtigere 

Anmeld Citér

30. juli 2019

M O R til J Vega

libramarie12 skriver:

Hej igen 

Dagen inden jeg fødte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. juli 2019

Baby2017

M O R til J Vega skriver:

Vi holdte det “også” hemmeligt til uge 14 efter kønscanning  nær familie vidste det omkring uge 8 vi vil også gerne holde det helt hemmelig til uge 14 igen, helst for alle 

ja det kan jeg godt forstå - til september så måske 

Skriv endelig når i går i gang så gør jeg det samme

Anmeld Citér

30. juli 2019

M O R til J Vega

Baby2017 skriver:

Det skal jeg nok gøre 

vi starter 21 august ÆL dag  men lover at skrive om testen er negativ eller positiv 

Anmeld Citér

31. juli 2019

M O R til J Vega

libramarie12 skriver:

Hej igen 

Nårh, til min store overraskelse har jeg taget en svag positiv g test �� “er 3+6” hvis det er. 

Vi har beskyttet os, så er noget i chok, tog den kun pga. Meget ømme bryster. (Har jeg normalt kun ved ÆL) ����‍♀️ Så tænkte det var mærkeligt. 

Vi skulle først starte 21 august ca. Jov ����‍♀️ Jeg må så om mens udebliver imorgen og evt. Tage en test til ��

Anmeld Citér

31. juli 2019

M O R til J Vega

Baby2017 skriver:

☝��

Anmeld Citér

5. august 2019

M O R til J Vega

Nårh, til min store overraskelse har jeg taget en svag positiv g test �� “er 3+6” hvis det er. 

Vi har beskyttet os, så er noget i chok, tog den kun pga. Meget ømme bryster. (Har jeg normalt kun ved ÆL) ����‍♀️ Så tænkte det var mærkeligt. 

Vi skulle først starte 21 august ca. Jov ����‍♀️ Jeg må så om mens udebliver imorgen og evt. Tage en test til ��

Testen var negativ dagen efter  og dagen efter det kom mens. Så nu er vi klar som planlagt i næste cyklus

Anmeld Citér

5. august 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Spændende. Jeg går og venter på at teste til den. 15 16 17 /8 der forventes jeg har menstruation. Dvs hvis den ikke kommer er det lykkedes os at blive gravide  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.