Projekt baby nr 2 lige om lidt,wiie!(hygge indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.654 visninger
76 svar
19 synes godt om
26. juli 2019

M O R til J Vega

Hej piger, 

ja som overskriften lyder - begynder vi her til august med at prøve at få nr 2  vores “store” pige bliver 2 år om lidt, så vi synes det ville være passende nu 

Andre der er igang med projekt baby?  Kunne være sjovt at “følges ad” 

- hvornår begynder I? (Med nr. 1, 2, 3 eller 4?)

- hvor længe har I prøvet? 

- hvornår skal du teste? 

- osv? 

Ja bare et hygge opslag, fordi jeg næsten ikke kan vente 

vores datter skete næsten i første forsøg, og jeg har bare 100% styr på min cyklus nu, dengang var min cyklus så uregelmæssig (6-12 uger) 

nu er vi på 30 dage pr. Cyklus 

lad mig høre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Lyder hyggeligt 

Vi prøver på 2 baby. Siden december 18 vi har en pige på 4 her hjemme og tænker også at tiden er nu. 

Jeg havde desværre en uønsket abort her for 2 mdr siden. Så går også vil teste og så bruger jeg den appen clue. Sådan jeg har styr på det. Jeg gælder mig. Savner sådan en lille i armene igen 

Anmeld Citér

27. juli 2019

M O R til J Vega

libramarie12 skriver:

Lyder hyggeligt 

Vi prøver på 2 baby. Siden december 18 vi har en pige på 4 her hjemme og tænker også at tiden er nu. 

Jeg havde desværre en uønsket abort her for 2 mdr siden. Så går også vil teste og så bruger jeg den appen clue. Sådan jeg har styr på det. Jeg gælder mig. Savner sådan en lille i armene igen 

Årh er jeg ked af at høre, men er sikker på det lykkes lige om lidt

jeg havde selv en spontan abort i april, graviditeten var ikke planlagt(kondomet sprang på ÆL dag ) vi blev så glade for at jeg var gravid, også endte det galt  vi besluttede at vente med at prøve til august som planlagt. 

Jeg bruger også clue appen 

hvornår skal du teste? 

Anmeld Citér

28. juli 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
M O R til J Vega skriver:

Årh er jeg ked af at høre, men er sikker på det lykkes lige om lidt

jeg havde selv en spontan abort i april, graviditeten var ikke planlagt(kondomet sprang på ÆL dag ) vi blev så glade for at jeg var gravid, også endte det galt  vi besluttede at vente med at prøve til august som planlagt. 

Jeg bruger også clue appen 

hvornår skal du teste? 

Hm min app siger ægløsning på onsdag. Men jeg tager en ægløsningsprøve imorgen. Har på fornemmelsen at det måske er idag eller her i de her dage. 

Anmeld Citér

28. juli 2019

Baby2017

Hej piger, 

ja som overskriften lyder - begynder vi her til august med at prøve at få nr 2  vores “store” pige bliver 2 år om lidt, så vi synes det ville være passende nu 

Andre der er igang med projekt baby?  Kunne være sjovt at “følges ad” 

- hvornår begynder I? (Med nr. 1, 2, 3 eller 4?)

- hvor længe har I prøvet? 

- hvornår skal du teste? 

- osv? 

Ja bare et hygge opslag, fordi jeg næsten ikke kan vente 

vores datter skete næsten i første forsøg, og jeg har bare 100% styr på min cyklus nu, dengang var min cyklus så uregelmæssig (6-12 uger) 

nu er vi på 30 dage pr. Cyklus 

lad mig høre 

Vi begynder også om lidt hvis alt falder i hak. Gerne august/september.

Vi lavede vores datter i andet forsøg så er spændt på hvor længe nr. 2 tager

vores pige er 2,5 og vi synes det er den perfekte alder for hende at hun til den tid hvis alt går godt vil være mellem 3 og 4 

Anmeld Citér

28. juli 2019

M O R til J Vega

libramarie12 skriver:

Hm min app siger ægløsning på onsdag. Men jeg tager en ægløsningsprøve imorgen. Har på fornemmelsen at det måske er idag eller her i de her dage. 

Uuuuh det bliver spændende 

min siger ÆL omkring 21 august, og det bliver vores “første” forsøg 

Anmeld Citér

28. juli 2019

M O R til J Vega

Baby2017 skriver:

Vi begynder også om lidt hvis alt falder i hak. Gerne august/september.

Vi lavede vores datter i andet forsøg så er spændt på hvor længe nr. 2 tager

vores pige er 2,5 og vi synes det er den perfekte alder for hende at hun til den tid hvis alt går godt vil være mellem 3 og 4 

Uuuuh det bliver altså spændende  så er vi jo tre der prøver at få nr. 2 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Baby2017

Uuuuh det bliver altså spændende  så er vi jo tre der prøver at få nr. 2 

Så må vi se om vi kommer til at følges 

Anmeld Citér

29. juli 2019

M O R til J Vega

Baby2017 skriver:

Så må vi se om vi kommer til at følges 

Det kunne være lidt hyggeligt, i hvert fald bare spændingen ved at skrive om ÆL og test osv. Det er begrænset hvor “mange der gider høre om det - og man vil snakke med det om, hvis man gerne vil holde det hemmeligt til en start” så det altid rart at kunne skrive sammen med andre her 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Baby2017

Det kunne være lidt hyggeligt, i hvert fald bare spændingen ved at skrive om ÆL og test osv. Det er begrænset hvor “mange der gider høre om det - og man vil snakke med det om, hvis man gerne vil holde det hemmeligt til en start” så det altid rart at kunne skrive sammen med andre her 

Lige nøjagtig! Vi holdte det helt hemmeligt til efter nf med min datter og regner med at holde det hemmeligt til det ikke kan skjules mere med nr. 2  

Jeg skal dog lige have helt styr på job situationen inden vi starter og regner med der bliver det lige om snart, så om vi når igang i august er jeg ikke sikker på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.