Fjerne efterladenskaber efter afføring i det fri.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2019

Soonmom

NBM skriver:

Så kunne hun måske lige have gået en runde på stranden, og spurgt om nogen havde en pose, hvilket mange garanteret havde Jeg gad virkelig ikke have lortepapir flyvende ind i mit sommerhus

Hvorfor skulle man have en pose med på stranden (andet end en bærepose til ens ting (som man jo så bruger ))

Jeg kender da ingen der har en rulle poser med på stranden?

- Det har jeg sa nødvendigvis heller ikke selvom jeg har ble børn, det er sa bare at tørre og rulle den sammen og smide den i skraldespanden når man kommer forbi en

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2019

NBM

Soonmom skriver:

Hvorfor skulle man have en pose med på stranden (andet end en bærepose til ens ting (som man jo så bruger ))

Jeg kender da ingen der har en rulle poser med på stranden?

- Det har jeg sa nødvendigvis heller ikke selvom jeg har ble børn, det er sa bare at tørre og rulle den sammen og smide den i skraldespanden når man kommer forbi en

Hver sine behov

Jeg folder ikke bare en lorteble sammen og smider den i skraldespanden. De engangsklude som jeg har brugt, smider jeg i posen sammen med bleen og binder knude, men der er vi jo bare forskellige, og det er helt ok Jeg har altid poser med mig Det var ikke for at starte en diskussion.

Anmeld Citér

27. juli 2019

Soonmom

NBM skriver:

Hver sine behov

Jeg folder ikke bare en lorteble sammen og smider den i skraldespanden. De engangsklude som jeg har brugt, smider jeg i posen sammen med bleen og binder knude, men der er vi jo bare forskellige, og det er helt ok Jeg har altid poser med mig Det var ikke for at starte en diskussion.

Det var også mere med dit postulat med at mange sikkert havde poser med, det ville jeg ikke tænke at mange havde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.