NBM skriver:
Jeg synes at hun i det mindste skulle have fjernet papiret, eller givet ham en pose ved siden af til at putte papiret i. Vinden kan da nemt få papiret til at flyve, helt ærligt hvem gider at have lort i hovedet, eller det kan flyve ind i en nærliggende have mm.
Vi var også på stranden igår, og midt i det hele var der nogen som havde ladet en ble ligge på en anden mands trailer som stod ved stranden. Hvis man har børn med til stranden som bruger ble, så ved man sgu også også at man lige skal have nogle poser med til eventuelle efterladenskaber. Shit jeg synes folk nu til dags er så egoistiske, og gør som det passer dem. Føj..

Jeg synes ikke, det kan sammenlignes med at lægge en brugt ble på andre menneskers trailer, og at det nødvendigvis handler om at "gøre som det passer en"
Og der er jo ikke tale om et barn, der bruger ble og at man derfor vidste, at man skulle have poser med sig.
Jeg er helt enig i, at man bør tage papiret med sig, og at man bør huske at få noget med til at have det i.
Met der jo ikke sikkert, moderen på nogen måde havde forestillet sig, at der ikke var toiletter ved stranden, og hun kan jo ikke bede barnet om at holde sig.
Det mest ulækre er da, at han ikke kunne komme til at vaske hænder.
Vi havde som regel en rulle toiletpapir med i bilen - men det var fordi der af og til manglede toiletpapir på de offentlige toiletter.
Anmeld
Citér