Hej alle på baby.dk.
Jeg skriver anonymt fordi dette er et tabu emne for mig. Min søn er 7 måneder og han er et længe ventet ønske barn.
Sagen er så den at siden vores søn har kunne skelnet mellem mor og far, har han altid valgt far til. Jeg har friammet min søn så man skulle tro at han ville være mere bundet til mig. Men det er han ikke. Det er som om hans far er hans primære omsorgsperson, og jeg ved ikke hvordan jeg skal takle det. Jeg bliver jo ret ked af det. Det er jo mig der gør alt for ham.
Jeg føler mig i bund og grund som en dårlig mor fordi jeg bliver fravalgt. Et eksempel kan være når han har været ude med sin far og kommer hjem igen, vil han ikke over til mig.
Hans far er meget pusle nusle, hvor jeg er mere kontant. Men det er mere fordi jeg prøver at skabe faste trygge rammer. Hvor hans far mere er en spontan type. Hans far kan lade ham smage is og andre søde sager, hvor jeg er mere imod det. Han er jo for lille!
Altså synes baby jeg er en dårlig person eller hvad?? Hvorfor fortrækker han far når det er mig der er sammen med ham 24/7. Det skal lige tilføjes at jeg endda kan få ham til at flække af grin hvilket hans far ikke kan...
Anmeld
Citér