At stoppe natamning - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2019

Anonym trådstarter

EKAB skriver:

Har I en mormor/farmor som kan tage hende i aften, så I kan få sovet igennem? 

Manglende søvn er jo en torturmetode, og man kan komme helt derud hvor man ikke er rationelt tænkende længere.

I skal have tanket op på alle måder, for ellers kommer I ikke i mål, så alle i familien får rolige nætter.

Jo men de har haft hende en aften (bare til kl 21)og hun var helt opløst af gråd selvom hun elsker min mor og ser hende 2-3x ugentligt, så har lidt dårlig samvittighed ved at efterlade hende hos dem. Vi er dog taget derud i dag så vi har en "fridag", det giver da lidt overskud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Heller ingen hug herfra. 

Jeg kæmpede også med den natte amning og jeg var mørbanket til sidst. Jeg havde så ikke en far der kunne putte osv. Så jeg valgte simpelthen at tage ammestoppiller så jeg ikke lugtede af mælk mere også fik han en flaske med vand i stedet og bum efter er par dage søgte han slet ikke bryst mere 

Det må jeg lige overveje, kunne være en løsning. Planlægger alligevel at stoppe med at amme inden for en måned da jeg skal på forretningsrejse om 6 uger i 4 dage 

Anmeld Citér

13. juli 2019

Babilooo

Så er I nødt nødt til st tage kampen nu og holde fast. 

Du burde nok have trappet ned inden arbejdet kaldte igen. Men det er i hvert fald på tide hvis du skal på forretningstur

jeg ville klart tage en ammestop pille. Og så lade far lægge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.